Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Damn HD PVR 2 gaming edition var jo en snasen sak

 

Det som faktisk er så utrolig ræva med den er at den har HDCP sperre så gjør at de som har PS3 vil få mindre utvalg. Xbox derimot slipper det problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg tror Elgato game capture har det samme...

 

Hvis jeg har rett så må man bruke en annen type kabel enn HDMI fra PS3 for å bruke Elgato'en så da tror jeg at man slipper den HDCP sperra. Men jeg har ikke prøvd og jeg har heller ikke peiling :p

 

Ved å bruke en annen HDMI kabel vil ikke hjelpe noe som helst. Man kan bare ikke unngå HDCP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skulle teste å skyte igjennom isoporesken den kom i og den lå oppå en pappeske. Skuddet dro rett igjennom begge deler og mitt stuebord i tillegg. :omg: Og det var med de letteste kulene, haha.

 

Ikke dårlig, men hva skal du med en slik revolver?

 

Edit: Antar du er en våpen samler? Kul hobby det! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bildet viser jo at det er A/V kabel for ps3?

 

Sikkert, bryr meg ikke.

 

 

Ikke dårlig, men hva skal du med en slik revolver?

 

Edit: Antar du er en våpen samler? Kul hobby det! :)

 

Tror ikke han er "våpensamler" men heller en som liker å samle på litt softguns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fail.

 

Wut?

 

 

Våpensamler er jeg ikke, men har egen hagle og rifle som jeg bruker på jakt ja. Har en Weatherby 30-06/7.62 jaktrifle og en "billig" Silma hagle.

 

Softgun er bare en bitteliten hobby. :)

 

Er du ofte på jakt da? :wee:

Lenke til kommentar

Joda, det er jo greit nok, jeg for min del kjøpte den som ny, la litt mer penger på bordet så den blei noen gram lettere også, er det en ting jeg misliker så er det å drasse på mer enn nødvendig av dødvekt over lengre avstander.

 

Min hagle veier godt med kg ja. Begynner å bli lenge siden jeg var på fuglejakt ...

 

Det er svært sjeldent nå ja Kromskallen, var med så mye jeg fikk til og tok meg fri fra jobb og alt før i tiden. :p

Lenke til kommentar

Tja, en standard hagle nå idag veier sånn rundt 3,3kg, står det ihvertfall i annonsene i diverse blader, men dame modellene er jo noe lettere, men man kan også kjøpe litt lettere versjoner som jeg gjorde.

Tror dame modellene veier 2,8kg eller noe, min veier litt mindre enn det igjen.

Så basicly er jeg en dame, lulz.

 

Men jeg gadd ikke kjøpe det dyreste jeg fant, men heller ikke det billigste.

Det man skulle hatt er Benelli M2, eller var det M4, husker ikke, var vel M2, snasne våpen det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Våpensamler er jeg ikke, men har egen hagle og rifle som jeg bruker på jakt ja. Har en Weatherby 30-06/7.62 jaktrifle og en "billig" Silma hagle.

 

Softgun er bare en bitteliten hobby. :)

Jeg har en Lanber hagle 12/76 kaliber til rypejakt :D Jeg husker ikke hva min veier, mener det er noe rundt 2-3 KG Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...