Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Aner ikke, ask Google. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jaja, er glad du ble godkjent vertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Thanks pews <3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Andre som bruker FF som merker at det må være noe seriøst galt med flash plugin? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Neh, ikke som jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hmmm, neivel, da må det vel enten en FF reinstall til eller noe anna da. Mulig det er en anna plugin så klart, har ikke så mange, men den har en tendens til å etterhvert henge en del når jeg har vært litt lenge youtube. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det har ikke jeg, min FF henger seg selv når jeg har holdt på en liten stund med normal browsing. Eller ikke... Den fryser på hvert skift på tabs og litt inni mellom Endret 9. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Tja, hos meg ser det ut til å være flash relatert og spesielt hvis det er mye flash/"tung" flash, hvis det går an å si det på den måten. F.eks youtube og når jeg har prøvd tunge flash games på facebook, dvs, de spillene er jo også dårlig optimalisert så det gjør jo ikke saken bedre, men noen ganger så fryser hele greia, da står FF å suger 25% av CPUen og da henger det og er ekstremt hakkete så det er bare å drepe FF å starte på nytt. Endret 9. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Så ille er det ikke for meg nå, men det føles som om det blir værre for hvert minutt... Fryser og henger seg nesten hele tida Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det skjer ikke hele tiden eller alltid, men litt heng er det alltids på youtube, men men, overlever vel til jeg gidder å enten legge FF inn på nytt eller formatere. Og til eventuelle smartinger der ute, bytte av nettleser løser ikke problemet. Nå, senga, bare sånn minimum 2 timer for seint, igjen. Endret 9. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hadde faktisk problemer selv med FF og YouTube før jeg formaterte for en stund tilbake. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ok, da er det vel en eller anna bug ett sted, gøy. Anyways, nå borte. *poff*. Endret 9. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ingen problemer med FF her.. men så har jeg jo endret på alt mulig i about:config da... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 god natt eller god morgen... ikke godt å si her egentlig lenger da jeg er for trøtt til å sove, men er det samtidig for å være våken. Herlig å være overtrøtt Lenke til kommentar
Dobbelkjernehjerne Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ingen problemer med FF her.. men så har jeg jo endret på alt mulig i about:config da... Siden dette er en skjitprattråd kan jeg bidra med litt unyttig trivia: Den foretrukne forkortelsen av Firefox er Fx, ikke FF. http://www.mozilla.org/en-US/firefox/releases/1.5.html How do I capitalize Firefox? How do I abbreviate it?Only the first letter is capitalized (so it's Firefox, not FireFox.) The preferred abbreviation is "Fx" or "fx". Her og nå er det morgen og kaldt, så ha en fin morgen og kle godt på dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tror jeg fant ut av problemet med overklokkingen; var ikke nok strøm. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tror jeg fant ut av problemet med overklokkingen; var ikke nok strøm. Antar du mener volt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Antar du mener volt. Antar du mener volt. Får ikke justert på volten... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 MSI afterburner, tror du kan bruke trixx også, men om det bare funker på sapphire kortene veit jeg ikke, men kan prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå