aleksanderro Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 HAHA, den nye greien til Diskusjon traff meg mitt i blinken: Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan ligger AMD an med Cross? Mye driverproblemer der? Driverproblemer er liksom grunnen for at han bytter da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg å så den, lol, gikk ikke inn på den, men kan jeg slå av den dritten der? Får vel gå å sjekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 HAHAA... xD Prøvde det tidligere i dag (eller i går da...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kroms, vil anbefale deg å overklokke skjermkortet ditt, jeg klarer BF3 på ultra, over 100 FPS uten MSSA nå, med MSSA får jeg rundt 60. Prøvde det tidligere i dag (eller i går da...) Fortell meg at det var forjævelig? Endret 8. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er ikke noen fan av Linux, Debian osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dere må hjelpe meg med GPU clokken.. BF3 har krasjet 4 ganger.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg tror det er på tide at jeg skaffer meg et nytt skjermkort, redigeringsskills og bedre internet. Og litt gunskills. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg og bør få partner ship, har flere views enn deg Alle blir akseptert som partner, trenger ikke søke lenger, endring i regler tror jeg. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det der var bare rått. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er derfor du alltid skal bruke magnum, på den annen side ser man jo hvor mange som er shit i bf3. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Bruker magnum selv men aimen er ikke så rå som den der nei. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Nubz get on my level Jeg har "Sniper button" på musa mi Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Skal ikke påstå at jeg har leetsuperduper aim selv, men magnum er egentlig lett å bruke, sett bort ifra at du kan spise 3 retters innen den er ferdig med reloading. Eneste jeg bruker i f.eks scavenger mode er 44 magnum, bruker av og til m1911, den og er ekstremt god å bruke. Men bf3 og aim går jo heller ikke direkte hånd i hånd da, er ikke akkurat cs aim du behøver. Men så klart, i slike filmer så tas jo bare det beste med, for uansett hvor god du er så bommer folk mye, samme som den filmen jeg linka til lenger bak med nicz, han har rimelig lav accuracy med tanken hver runde, men tar noen relativt sjuke skudd på fly og helis. Han skyter jo på alt som beveger seg, som alle i tank gjør. Endret 9. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Natti natti alle her Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 HAHA, den nye greien til Diskusjon traff meg mitt i blinken: hahahah! Alle blir akseptert som partner, trenger ikke søke lenger, endring i regler tror jeg. Du må jo søke ofc, dummen. Facebook Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 hahahah! Du må jo søke ofc, dummen. Facebook Ikke sånn søke, ingen som sitter å godkjenner på samme måte, man enabler bare noen funksjoner som hvis man ikke har brutt noen av retningslinjene, får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke sånn søke, ingen som sitter å godkjenner på samme måte, man enabler bare noen funksjoner som hvis man ikke har brutt noen av retningslinjene, får. Det er ikke alle som får godkjent da. Jeg tror jeg bare var ekstremt heldig i forhold til at det er mange tusen der ute som også har søkt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Får ikke alle godkjent? Bare hvis man ikke kvalifiserer seg, altså har brudd på retningslinjer..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå