MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg betaler for så og si alt, og Techbay sa de kunne sponse meg litt innenfor rimelighetenes grenser Mye hvile de sponse deg for i kr da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det vet jeg ikke. Venter på svar fra dem Jeg nevnte noen ting i den siste mailen jeg sendte, så får se Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Partnership, hah. Det kan du drømme om lenge, gutt. Jeg er for simpelthetensskyld Partner og er ikke med i noen gruppe som f.eks Machinima osv. Om du har flere views har ingenting å si. Uansett så uploader du bare Cerwin Vega-videoer med elendige sanger. Forresten, sjekk Facebooken din. Endret 8. februar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fler views har litt å si når man faktisk er partner da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Han er ikke partner om du ikke fikk det med deg, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det fikk jeg med meg lol Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kromskallen og Kabom har dere blitt venner igjen, for jeg leste noe om det??? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Greit det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 K. Ville bare informere deg at Black Ops-vidoene evt. kommer i morgen. Sj3f kommer også over på besøk en gang på dagen så dem er nok på YT i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg kunne gjerne blitt venn med deg igjen, men det ser ikke ut som om du vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Orker ikke. Du tar stadig vekk alt jeg skriver som negativt og til deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvem er det som har den beste pc her da ?? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke jeg... Sitter fortsatt med et 6950 skjermkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hvem er det som har den beste pc her da ?? Aner ikke...? Gjør en spørreundersøkelse? Specs'a mine står i signaturen min. Endret 8. februar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Orker ikke. Du tar stadig vekk alt jeg skriver som negativt og til deg. Det kan godt hende, men for meg virker det som om du skriver ganske negatvit om det jeg gjør og vil. Jeg beklager alt og jeg vil gjøre det godt igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Aner ikke...? Gjør en spørreundersøkelse? Specs'a mine står i signaturen min. Spurte bare for jeg er nysgjerrig, vet det ang signaturen din Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det kan godt hende, men for meg virker det som om du skriver ganske negatvit om det jeg gjør og vil. Jeg beklager alt og jeg vil gjøre det godt igjen. Det hender stadig vekk og det er både frustrerende og teit. Jeg skriver ikke noe negativt med hva nå du enn driver med men du tenker alltids at jeg gjør det. Bare rett og slett slutt med det. Det er ingenting å ta til deg, spesielt ikke det ang. TechBay. Jeg sa simpelt at dem har mange å velge mellom når det gjelder sponsor men så klikket du i vinkel sånn helt plutselig. Forstår meg bare ikke på deg av og til. Spurte bare for jeg er nysgjerrig, vet det ang signaturen din Hehe, veldig bra makert med rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Å overklokke skjermkortet hjalp vist med DayZ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 På tide at jeg fikk deg til å klokke når du har god CPU og GPU kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå