MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Beklager det. God morgen Jokingnutria Hoppet rett inn og ut av tråden akkurat i sted så jeg så ikke kommentaren Jeg ble i nesten shock da jeg så 2 til 3 mld fra morgenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) TPB AFK er endelig ute! http://www.youtube.com/watch?v=eTOKXCEwo_8 Da er det bare å gidde å se den Kan forresten lastes ned lovlig. http://thepiratebay....h264-SimonKlose Edit: Noen som har peiling på PfSense? Endret 8. februar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Da er det bare å gidde å se den Kan forresten lastes ned lovlig. http://thepiratebay....h264-SimonKlose Edit: Noen som har peiling på PfSense? Hehe, i know! Den ligger ute på YouTube, som jeg linka til! Har sett ca halve filmen. http://www.youtube.com/watch?v=eTOKXCEwo_8 Hele den rettsaken var jo en rein bløff! Alle juryen var jo medlem av en interesse organisasjon for copyright, så jeg forstår ikke hvordan de kan ikke kan være inhabil.. Endret 8. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kom på Skype, nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hehe, i know! Den ligger ute på YouTube, som jeg linka til! Har sett ca halve filmen. Du får en helt annen kvalitet når du laster den ned og pell deg på Skype. Dumskalla blir lei seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kom på Skype, nå! Niks, jeg skal se ferdig filmen, så kanskje. Edit: Har planer om å spille DayZ etterpå. Endret 8. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Niks, jeg skal se ferdig filmen, så kanskje. Geez. Tar jo ikke mer enn 30 sek.... -.-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 I join. Bra, kjedelig å spille aleine.. Kroms, kjøp deg Arma 2 snart, så du også kan være med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bra, kjedelig å spille aleine.. Kroms, kjøp deg Arma 2 snart, så du også kan være med! Skal men kan du ikke bare komme på veldig fort? Er bare noe jeg må være sikker på! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hvis noen vil føle seg ynkelig i tank i BF3 i sånn ca 4,5 minutter, se denne. Yes, its Nicz_DK again. http://www.youtube.com/watch?v=o6luME8YwQk&noredirect=1 Endret 8. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk godkjent av AdSense. Nå er det bare å få gang på alle videoene jeg har planlagt. Regner med at jeg blir ferdig før vinterferien er omme. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Faen, får ikke koblet til games for windows live. :/ Vil spille GTA EFLC online -.- Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hater games for windows live... Husker aldri passordet, men når jeg gjør det, da skal det oppdateres, og den oppdaterer ikke før jeg avslutter spillet -.-' Hva syns dere om førsteposten på workloggen? Oppdaterte og fikset den litt Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er første gangen jeg har hatt problemer med GFWL så ja... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hater games for windows live... Husker aldri passordet, men når jeg gjør det, da skal det oppdateres, og den oppdaterer ikke før jeg avslutter spillet -.-' Hva syns dere om førsteposten på workloggen? Oppdaterte og fikset den litt Ser bedre ut nå, har du blitt sponset av?? har du det. Og hvem betaler for alt det da??? :) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg betaler for så og si alt, og Techbay sa de kunne sponse meg litt innenfor rimelighetenes grenser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 sj3f, kom på igjen.... Måtte bare spise fordi jeg var så jævlig sulten... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk godkjent av AdSense. Nå er det bare å få gang på alle videoene jeg har planlagt. Regner med at jeg blir ferdig før vinterferien er omme. Jeg og bør få partner ship, har flere views enn deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå