w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 I will Jeg skal snart sette inn en 240 radiator så da får jeg enda lvere temps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi jeg gir dem en shoutout og reklame? Det blir jo nesten akkurat som om du skulle blitt partner og tjent penger med adsense (tror jeg de het). Også hvorfor i all verden skulle du blitt partner? Det het*. Du konkurerer med mange der ute, hvis dem i det heletatt skal sponse deg så må du bevise at du er verdt å sponse. Jeg syntes det var et dårlig arrgument fra din side å dra inn YT noe som er helt irrelevant. Hvis du tror jeg lager videoer bare for å tjene penger så tror du feil, dette er bare en hobby jeg har. Jeg liker å underholde/hjelpe andre gjennom spill. Jeg har fått plenty med hjelp takket være YouTube og nå følte jeg at det var på tide jeg hjalp andre også. Partner-jobben er en ære og motivasjon til at jeg skal holde på. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så.. hvor mye har du tjent på YouTube, Kromskallen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det het*. Du konkurerer med mange der ute, hvis dem i det heletatt skal sponse deg så må du bevise at du er verdt å sponse. Jeg syntes det var et dårlig arrgument fra din side å dra inn YT noe som er helt irrelevant. Hvis du tror jeg lager videoer bare for å tjene penger så tror du feil, dette er bare en hobby jeg har. Jeg liker å underholde/hjelpe andre gjennom spill. Jeg har fått plenty med hjelp takket være YouTube og nå følte jeg at det var på tide jeg hjalp andre også. Partner-jobben er en ære og motivasjon til at jeg skal holde på. Så du tror jeg ikke har pc bygging og modding som en hobby? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så.. hvor mye har du tjent på YouTube, Kromskallen? Har ikke meldt meg inn i Adsense enda men det tar jeg siden. Så du tror jeg ikke har pc bygging og modding som en hobby? Har jeg sagt noe på det da? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det het*. Du konkurerer med mange der ute, hvis dem i det heletatt skal sponse deg så må du bevise at du er verdt å sponse. Jeg syntes det var et dårlig arrgument fra din side å dra inn YT noe som er helt irrelevant. Hvis du tror jeg lager videoer bare for å tjene penger så tror du feil, dette er bare en hobby jeg har. Jeg liker å underholde/hjelpe andre gjennom spill. Jeg har fått plenty med hjelp takket være YouTube og nå følte jeg at det var på tide jeg hjalp andre også. Partner-jobben er en ære og motivasjon til at jeg skal holde på. Vel du konkurrerer med ganske mange der ute du også, og hvis dem i dem i det hele tatt skal sponse deg må jo du også vise at du er verdt å sponse. At han også får penger tror jeg er en "ære og motivasjon" for han også. Vertfall motivasjon. Heller tror jeg ikke han tenker på penger, men synes det er gøy å mekke PCer. Det var plutselig ikke så irrelevant likevel, var det? Forresten tar ikke noe parti eller å forsvare noen bare så det er sagt Krompis, mkay? <3 Endret 7. februar 2013 av sj3f 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Har ikke meldt meg inn i Adsense enda men det tar jeg siden. Har jeg sagt noe på det da? Ikke akkurat, men det var sånn jeg oppfattet det, og kommentaren din Du konkurerer med mange der ute, hvis dem i det heletatt skal sponse deg så må du bevise at du er verdt å sponse. Jeg syntes det var et dårlig arrgument fra din side å dra inn YT noe som er helt irrelevant. Hvis du tror jeg lager videoer bare for å tjene penger så tror du feil, dette er bare en hobby jeg har. Jeg liker å underholde/hjelpe andre gjennom spill. Jeg har fått plenty med hjelp takket være YouTube og nå følte jeg at det var på tide jeg hjalp andre også. Partner-jobben er en ære og motivasjon til at jeg skal holde på. Var ikke spesielt støttende eller motiverende, skulle jeg sagt "Du konkurerer med mange der ute, så hvorfor skal de la deg bli partner og tjene penger på hobbyen din?" hadde du helt sikkert klikket. Å kaste sammen pc'er er min hobby akkurat som at du liker å lage videoer. Jeg tenkte jeg skulle støtte deg veldig mye på partnershipgreia di, men det tror jeg ikke at jeg gidder lenger. Akkurat nå er det jeg som klikker i vinkel. Endret 7. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Spar meg Kabom. Klikker vinkel? Voks opp gutter ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Spar meg Kabom. Klikker vinkel? Voks opp gutter ... Skal spare deg men vil bare slenge et siste innlegg ang. dette og bli ferdig med dette tullet. Vel du konkurrerer med ganske mange der ute du også, og hvis dem i dem i det hele tatt skal sponse deg må jo du også vise at du er verdt å sponse. At han også får penger tror jeg er en "ære og motivasjon" for han også. Vertfall motivasjon. Heller tror jeg ikke han tenker på penger, men synes det er gøy å mekke PCer. Det var plutselig ikke så irrelevant likevel, var det? Forresten tar ikke noe parti eller å forsvare noen bare så det er sagt Krompis, mkay? <3 Jeg konkurerer ikke. Jeg gjør det simpelt fordi det er gøy og jeg liker å lage videoer. Jeg er ikke opptatt av å få sponsor fra verken Machinima eller nå enn hva det måtte være. Jeg bryr meg ikke om pengene, kun for å hjelpe. Bryr meg ikke. Ikke akkurat, men det var sånn jeg oppfattet det, og kommentaren din Var ikke spesielt støttende eller motiverende, skulle jeg sagt "Du konkurerer med mange der ute, så hvorfor skal de la deg bli partner og tjene penger på hobbyen din?" hadde du helt sikkert klikket. Å kaste sammen pc'er er min hobby akkurat som at du liker å lage videoer. Jeg tenkte jeg skulle støtte deg veldig mye på partnershipgreia di, men det tror jeg ikke at jeg gidder lenger. Akkurat nå er det jeg som klikker i vinkel. Nå må du slutte å ta alt så negativt fra meg. Du tror alt jeg skriver skal ha en negativ virkning, spar meg. Greit du liker å "kaste sammen" PC'er osv men det hjelper ikke noe sted. Jeg lager videoer fordi jeg som sagt synes det er gøy og gjør det ikke for verken pengene eller for å bli sponsa. Skjønner ikke at du er så jævlig pissed off pga. jeg er partner, lol. Du trenger virkelig ikke å støtte meg om du ikke vil, det er opp til deg. Ser ingen grunn til at du skal klikke i vinkel, ingen. Vis at du er verdt å sponse, alt du kan gjøre og krysse fingrene. Endret 7. februar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 ... Jeg bryr meg ikke et fnugg om at du er partner. Jeg liker å slenge sammen Pc'er akkurat som du liker å lage videoer, men det hadde jo vært morsomt å blitt sponset litt av techbay med f.eks en pakke med småting som ikke er vært mye. Jeg bygger ikke Pc'er pga penger, jeg gjør det fordi jeg liker det. Selvfølgelig tar jeg det negativt når du kommer med den kommentaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så hvorfor klikker du i vinkel da? Ser ingen sammenheng her. Hvis du ikke bryr deg, slutt å præik om det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg slutter gjerne å svare tilbake, men det ser ikke ut som om du forstår noe av det jeg skriver. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 aaah, dagens latter unnagjort! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Sorry Kabom og Krom, kunne ikke dy meg. Men bli venner. Endret 7. februar 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Gjør som meg TheMightyUnknown gi totall f--n i Microsoft sinn xbox gold, jeg kan ta feil men appel er mere griske en hva Microsoft er da, men jeg kan ta feil da Apple er en smule griskere enn M$. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 aaah, dagens latter unnagjort! Bra, Sindre. Sorry Kabom og Krom, kunne ikke dy meg. Men bli venner. Haha Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) En god latter forlenger livet, så dere lever nok opp i mot 90-årene nå snart bare av kranglinga mellomg meg og Dumskallen Endret 7. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Lyst til å præike etterpå? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Krom: Fant ut av problemet med Dxtory! Krasjet med EVGA Precison X sin OSD driver... Slår jeg av Precision X fungerer alt nydelig, bortsett fra overklokken og vifteprofilen min... :/ Lyst til å præike etterpå? Ring på! Men må være litt sosial med fruen min idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå