Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Mere enn velkommen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Trur jeg holder meg til tikka jeg, føler det er tryggere der da :green: :green: Endret 6. februar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Trur jeg holder meg til tikka jeg, føler det er tryggere der da :green: :green: Men det er jo alltid lov å prøve noe nytt! Det er bare å søke det opp. Fant denne: http://www.khanapakana.com/recipe/78dfe3cc-1be9-407c-a50d-b23e47e787f7/afghani-kabab Det du gjør, er at du går til en innvandrer butikk, og ser etter krydder for kebab, for så å følge oppskriften du finner på nettet. Enklere blir det ikke! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Men det er jo alltid lov å prøve noe nytt! Det er bare å søke det opp. Fant denne: http://www.khanapaka...7/afghani-kabab Det du gjør, er at du går til en innvandrer butikk, og ser etter krydder for kebab, for så å følge oppskriften du finner på nettet. Enklere blir det ikke! Tusen takk :green: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hehe, vel, Microsoft er de mest griske jævlene jeg vet om.. Fant du ikke ut av det før nå? Konsoller er ikke til noe annet enn bordstøtte eller koppholder. Eller dørstopper. Neida, jeg liker generelt ikke konsoller lenger Konsoll er bra men spørs litt hvilken man har. Jeg har begge, lol. ;D Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet om det går ann å søke refundering på det beløp som jeg må betale til frakt når jeg skal sende tilbake hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fant du ikke ut av det før nå? Jo, men var ikke helt inneforstått med det. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet om det går ann å søke refundering på det beløp som jeg må betale til frakt når jeg skal sende tilbake hovedkortet mitt? Spørs hvorfor du sender det tilbake. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Null respekt for andres mattkultur nei. Med null respekt å melde så kunne jeg ikke brydd meg mindre om andres mat kultur, selv om jeg ja, ikke bare spiser norsk hele tiden. 900D er 9001 ganger bedre på luft enn 800D. Men det er sikkert fortsatt horribelt. Jeg tror de gikk mer for vannkjøling enn luftkjøling på 800D og 900D med mere muligheter for lufting i 900D https://www.youtube.com/watch?v=_0Q7xF07_eg Jeg har sett den filmen ja, men det fins kabinetter som er bedre på luftkjøling enn 900D, men det gjenstår jo å se når noen får "testa" det. Noen som vet om det går ann å søke refundering på det beløp som jeg må betale til frakt når jeg skal sende tilbake hovedkortet mitt? Tror du må stå for den selv, det måtte ihvertfall jeg når jeg sendte inn dødt skjermkort, men det var snakk om 92kr, det overlevde jeg når jeg fikk nytt kort tilbake, gratis uten kostnad. Endret 6. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Med null respekt å melde så kunne jeg ikke brydd meg mindre om andres mat kultur, selv om jeg ja, ikke bare spiser norsk hele tiden. Vel, vel. Det er ihvertfall noen her i verden som har respekt for andres verdier, og ikke bare sine egne, dum innstilling men ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet om det går ann å søke refundering på det beløp som jeg må betale til frakt når jeg skal sende tilbake hovedkortet mitt? Send mail med bilde av kvuttering og at du vil ha penger siden du sender det inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 YAY, endelig en patch for DayZ! http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/121605-dayz-mod-1751-update/ Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Spørs hvorfor du sender det tilbake. Er en garanti sak Send mail med bilde av kvuttering og at du vil ha penger siden du sender det inn. Det står jo klart å tydlig at frakt ikke er forhåndsbetalt på den lappen fra komplett, men lurer på om de pleier å gi tilbake den lille summen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg fikk tilbake 2600kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg fikk tilbake 2600kr For..? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645771 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det står jo klart å tydlig at frakt ikke er forhåndsbetalt på den lappen fra komplett, men lurer på om de pleier å gi tilbake den lille summen? Som jeg skreiv lenger opp her, jeg fikk ingenting tilbake for frakta på mitt døe skjermkort, du skal egentlig dekke det selv, men det er jo ikke snakk om mange kronene, for du får ett nytt kort tilbake og komplett betaler frakten tilbake til deg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 man skal ha dekket frakt ved reklamasjon. Dette står i forbrukerkjøpsloven Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Tja, en 100 lapp skal jeg klare å overleve så lenge jeg slipper å betale for ett nytt kort. Men du får sende en uhm, "klage" til komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Du får det tilbake, du må bare kontakte de om det. Kilde: Egen erfaring Endret 6. februar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå