Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Pga. du ikke har GOLD lenger?

 

Det er ikke poenget, det er et prinsipp at man ikke skal måtte betale dobbelt for en tjeneste, GOLD kan suge meg, Netflix bør være tilgjengelig uten Gold, da man faktisk betaler 79 kr i månen.

 

I want to sue Microsoft! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er ikke poenget, det er et prinsipp at man ikke skal måtte betale dobbelt for en tjeneste, GOLD kan suge meg, Netflix bør være tilgjengelig uten Gold, da man faktisk betaler 79 kr i månen.

 

I want to sue Microsoft! :p

 

Og hva sa jeg? Jo, at man må ha GOLD for å kunne bruke denne tjenesten. Og du som mente at man ikke måtte ha GOLD for å kunne bruke Netflix, haha, særlig. Jeg vet hvordan Microsoft er når det kommer til Xbox etter mange års erfaring. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og hva sa jeg? Jo, at man må ha GOLD for å kunne bruke denne tjenesten. Og du som mente at man ikke måtte ha GOLD for å kunne bruke Netflix, haha, særlig. Jeg vet hvordan Microsoft er når det kommer til Xbox etter mange års erfaring. :p

 

Jeg brukte Netflix for noen dager siden helt okei, og da hadde jeg ikke Gold, uansett så er dette en prinsippsak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Konsoller er ikke til noe annet enn bordstøtte eller koppholder. Eller dørstopper. Neida, jeg liker generelt ikke konsoller lenger :p

 

Hehe, vel, Microsoft er de mest griske jævlene jeg vet om..

Lenke til kommentar

Kebab fra toro den her du åsen smaker den, jeg har aldri smakt kebab før. Jeg spør her før jeg kjøper meg den pakka da????

Sånne ferdigpsoer mer kebab tror jeg ikke smaker så veldig godt... Når jeg skal ha kebab kjøper jeg meg en på et gatekjøkken eller andre innvandrer sjapper

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sånne ferdigpsoer mer kebab tror jeg ikke smaker så veldig godt... Når jeg skal ha kebab kjøper jeg meg en på et gatekjøkken eller andre innvandrer sjapper

 

Lol, det er ikke slik rullekebab det der.

 

 

Kebab fra toro den her du åsen smaker den, jeg har aldri smakt kebab før. Jeg spør her før jeg kjøper meg den pakka da????

 

Det er ikke rullekebab, tror jeg. Dersom du vil ha skikkelig kebab, må du kjøpe det fra innvandrer butikker. Det de andre referer til er rullekebab eller andre typer kebab som man kan kjøpe på gata kjøkken, men jeg er veldig sikker at man ikke kan kjøpe kebab på gatekjøkken, da det er en slags kjøttdeig og ris.

 

Ligner noe lunde på dette:

 

IMG00031-20101231-1348.jpg

 

Vet dette da jeg er halvt Afghaner, og elsker akkurat kebab med ris.. mmm! Du kan sikkert finne oppskrift på nettet, bare ikke kjøp sånn ferdig tull, det er ikke vits når du kan lage så mye bedre med en oppskrift!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Aldri smakt kebab før? :huh:

Nei har desverre ikke smakt det da har vert opp tatt med pizza nr 1 og hamburger som nr 2 da, har ikke tenkte på kebab for jeg synnes kebab og hamburgere var så veldig like ut da jeg var yngre da så valgte da hamburger da i steden for kebab da . For favoritt retten min er pizza pizza pizza og mere pizza men den pizza sjappa jeg kjøpte pizza i gikk konk da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Om folk liker kattekjøtt, go ahead and eat kebab, lol.

Tja 900D er vel like horribel på luft som 800D var.

900D er 9001 ganger bedre på luft enn 800D. Men det er sikkert fortsatt horribelt. Jeg tror de gikk mer for vannkjøling enn luftkjøling på 800D og 900D med mere muligheter for lufting i 900D

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...