Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 http://www.dagbladet.no/2012/09/10/tema/klikk/bil/motor/23336397/ Hvis dette blir innført vil det igjen medføre en stor ekstrakostnad for mange bileiere... En eldre bil er ikke nødvendigvis i dårligere stand. Den kan være like bra eller i bedre stand enn en yngre bil. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det følger med en CPU kjøler, men den bråker en god del. Har du stock kjøler fra før av så vil du sikkert ikke merke noen forskjell. Jeg har stock-kjøler, men den bråker ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg har hørt MhMh sin stock kjøler til i3 2100, den bråker og kjøler dårlig. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ahh, jeg kjører stock nå, så den er grei. Men det var det skjermkorte da. Jeg liker ikke å måtte dele ram'en med skjermkortet. For det tar så kort tid, før alt blir sirup. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hehe...ja, kanskje det. Men egentlig var det vel Tore som valgte dette. Han var verst. Men det samme gjelder jo der forsåvidt. Uffda, mente Tore, gikk litt fort i svingene her Er vel tydelig at det er han som har stått mest på ja. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Uffda, mente Tore, gikk litt fort i svingene her Er vel tydelig at det er han som har stått mest på ja. De får surre som de vil. Det ser ut som om trolla koser seg i kommentarfeltene på ITavisen hvertfall. Det er bare å sjekke dagens kommentarer det. Er ikke mye moderering der. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Skjønner ikke at dere går inn på ITA. De får jo klikk da. Og det er jo det, vi ikke ønsker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Så lenge vi kjører på med AdBlock så tjener de vel ikke noe? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 De får klikk, av dere klikker dere inn på artikklene Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Komplett lurte selv på hvordan skjermkortet hadde havnet der.. og de ba meg sende det tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Da kunne du jo ha beholdt det uten at de hadde merket det! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har alle brukerne på ITA kommet hit? Kjenner igjen maxima f.eks. MTK og! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 en god del av de som var aktive på ITA's forum er vel her nå Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Endelig. På tide det forumet døde, bare få folk til å slutte å klikke, så dør hele avisen Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Skjønner ikke at dere går inn på ITA. De får jo klikk da. Og det er jo det, vi ikke ønsker. Som MTK sier, med Adblock tjener dem ikke noe på at vi er inne for å se på underholdning og spise popcorn. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tror de tjener, på at dere klikker dere inn på artikklen. Ja, de tjener mer, på at folk trykker på reklamen rundt om. Men de ser jo og om f.eks apple artikklen eller Adnroid artikklen får mest klikk. Og så får de vel noen øre, for vær person som trykker seg inn og leser. Var slik jeg forstod det iallefall. Ikke at jeg har rett. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tror de tjener, på at dere klikker dere inn på artikklen. Ja, de tjener mer, på at folk trykker på reklamen rundt om. Men de ser jo og om f.eks apple artikklen eller Adnroid artikklen får mest klikk. Og så får de vel noen øre, for vær person som trykker seg inn og leser. Var slik jeg forstod det iallefall. Ikke at jeg har rett. Hvis det er tilfelle, er det jo ikke mye de tjener på oss. Det er så mange som kommenterer der uansett, så det er dem de tjener penger på.Tjener de 5 øre på meg, ser jeg på det som billett prisen for å se underholdning. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har ikke vært inne på ITavisen på en lang stund nå. Savner det ikke og gidder ikke å gå inn på siden lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå