Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

God dag :) Hvordan legger jeg til tekst på et bilde på photoshop? Jeg tenkte jeg skulle legge til en gjennomsiktlig tekst der det står Børre med et eller annet emblem

 

I menyen til venstre velger du "T" knappen, så bare trykker du på bildet der du vil skrive, og skriver. Du kan også holde inne musepekeren og lage en tekstboks. Når du er inne på tekstverktøyet har du alle de vanlige valgmulighetene oppe som skrifttype, størrelse, tykkelse osv.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

I menyen til venstre velger du "T" knappen, så bare trykker du på bildet der du vil skrive, og skriver. Du kan også holde inne musepekeren og lage en tekstboks. Når du er inne på tekstverktøyet har du alle de vanlige valgmulighetene oppe som skrifttype, størrelse, tykkelse osv..

 

Her har du det, Kabom.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

I menyen til venstre velger du "T" knappen, så bare trykker du på bildet der du vil skrive, og skriver. Du kan også holde inne musepekeren og lage en tekstboks. Når du er inne på tekstverktøyet har du alle de vanlige valgmulighetene oppe som skrifttype, størrelse, tykkelse osv.. :)

Takk for tips

Prøver å få til at teksten er gjennomsiktlig nå... Har PS CS6 extended et eller annet

Her har du det, Kabom.

Prøver det nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det så jeg ikke, men den selges fremdeles med 5 års reklamasjonsrett :)

 

Fortsatt ikke verdt de 750,- kr hvis det ikke er en budsjett PC på 3-4k.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...