Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, foretrekker en JB enn manuel root som android har, går en Jb til helvete, så gjennoppretter jeg telefonen i itunes, hvis jeg bricker en android... oh well.

 

Plus at ios for meg har alltid vert mer smooth og null lag sammenlikna med android.

Har aldri opplevd en eneste android med flyt 60 fps i menyer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mange meiner at ein merkar stor forskjell mellom 19 og 20 år, men kan ikkje sei eg følar meg mykje annerledes idag enn igår :)

 

Såklart, det er jo polet då... så får vel ta turen innom der imorgo, men ellers 'not much'

 

Fikk ikke gratulert deg i går. Gratulerer på etterskudd. :fun:

Lenke til kommentar

Dette forumet er verdens mest omstendelige å logge inn på når en er på en annen maskin....

 

Til helvete med corsair! Ikke bare var strømforsyninga i den nye pcen min et bråkete mareritt, i dag stoppa viftene å gå rundt i kabinettet mitt også.... (650d). Hatt gode erfaringer med de før men nå lager de visst en god del dritt. Sendte maskina inn til komplett i dag, så får se en hvor lang tid det tar...

Endret av bubba477
Lenke til kommentar

Dette forumet er verdens mest omstendelige å logge inn på når en er på en annen maskin....

 

Til helvete med corsair! Ikke bare var strømforsyninga i den nye pcen min et bråkete mareritt, i dag stoppa viftene å gå rundt i kabinettet mitt også.... (650d). Hatt gode erfaringer med de før men nå lager de visst en god del dritt. Sendte maskina inn til komplett i dag, så får se en hvor lang tid det tar...

 

Hadde jo nesten vært enklere å kontakta corsair direkte å fått tilsendt nye vifter, de nærmest slenger de etter deg gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...