ChillZoNe Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Som om den ikke var stor nok allerede Jeg må kompansere... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg vet ikke om jeg skal grine eller le... Han er så rasistisk med et budskap rundt Kony greia ... http://www.youtube.com/watch?v=G0xJMDYYlJQ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det snør deilig det en se den stygge astfalten da Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 6 timer igjen til Evasi0n JB for ios 6.0 og 6.1 7 timer igjen til den nye 3Dmark benchmarken til fFuturemark! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Endelig kan du bruke mobilen din som du vil? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jepp, foretrekker en JB enn manuel root som android har, går en Jb til helvete, så gjennoppretter jeg telefonen i itunes, hvis jeg bricker en android... oh well. Plus at ios for meg har alltid vert mer smooth og null lag sammenlikna med android. Har aldri opplevd en eneste android med flyt 60 fps i menyer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mange meiner at ein merkar stor forskjell mellom 19 og 20 år, men kan ikkje sei eg følar meg mykje annerledes idag enn igår Såklart, det er jo polet då... så får vel ta turen innom der imorgo, men ellers 'not much' Fikk ikke gratulert deg i går. Gratulerer på etterskudd. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Bestilte mus og tastatur på lørdag og pakken har kommet! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg vet ikke om jeg skal grine eller le... Han er så rasistisk med et budskap rundt Kony greia ... http://www.youtube.c...h?v=G0xJMDYYlJQ Har aldri sett den før, men har sett en annen versjon: http://www.youtube.com/watch?v=-UebcDeKiXs De er jo litt rasistiske, men det er jo morsomt så jeg kan ikke annet enn le Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fikk ikke gratulert deg i går. Gratulerer på etterskudd. Hehe, takk for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hehe, takk for det Np lism <3 Stolt :3 Endret 4. februar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Dette forumet er verdens mest omstendelige å logge inn på når en er på en annen maskin.... Til helvete med corsair! Ikke bare var strømforsyninga i den nye pcen min et bråkete mareritt, i dag stoppa viftene å gå rundt i kabinettet mitt også.... (650d). Hatt gode erfaringer med de før men nå lager de visst en god del dritt. Sendte maskina inn til komplett i dag, så får se en hvor lang tid det tar... Endret 4. februar 2013 av bubba477 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Tipper på rundt 1 måned minimum... Når posten ødela pcen jeg bestilte frakomplett tok det 3måneder før jeg fikk den tilbake... Endret 4. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 hehe ja, de sa en uke ca så, håper du tar feil. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det kan hende de har fått ordnet retur avdelinga Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 God dag folkens. Så omstendelig det skulle være å få en ny Gamepad til WII U..Komplett pleier være enkle å ha med å gjøre men det tar sin tid nå, får ta en telefon i morgen og høre hva som skjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 tcb band er bandet til the king Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det kan hende de har fått ordnet retur avdelinga Det var jo en retur, dette er jo en reparasjon under garanti. håper på at det er litt raskere Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Dette forumet er verdens mest omstendelige å logge inn på når en er på en annen maskin.... Til helvete med corsair! Ikke bare var strømforsyninga i den nye pcen min et bråkete mareritt, i dag stoppa viftene å gå rundt i kabinettet mitt også.... (650d). Hatt gode erfaringer med de før men nå lager de visst en god del dritt. Sendte maskina inn til komplett i dag, så får se en hvor lang tid det tar... Hadde jo nesten vært enklere å kontakta corsair direkte å fått tilsendt nye vifter, de nærmest slenger de etter deg gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå