Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Dette er en episk film dere må se, nice musikk også da.

Eller til de som vil ha inspirasjon til å ta ned fly og helis med tank, er ikke akkurat nicz_dk kvalitet, men det er ikke så dårlig heller.

blablabla

Angående klokkinga di, hvis det er klokkinga som gjør at ting krasjer, noe jeg syns virker rart, sett multiplier til enten 43 eller 45, dvs oddetall, la oss prøve ett litt merkelig ekspriment her.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jepp, når du går til der du skal laste opp videoen, så trykker du på en blå fane som kommer opp.

"Learn more"? Finner det ikke... tror jeg? Bare skriv mld til meg på Steam eller kom på Skype så hjelper du meg da. Må få recordet Hitman igjen og begynne på AC3. :)

Btw, Mansoor, kunne du tenkt deg å gjøre BF3 CO-OP med meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hva kan være grunnen til vcore drop, dette er ikke under load?

Er det PSU'en som begynner og bli dårlig?

Prosessoren trekker ulikt i forskjellig load.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Partner nå. :D

Da er jeg partner og kan tjene noen øre, takk :)

For at dere skal tjene noe, må dere koble YouTube kontoen deres til Adsense, på den linken som Marius viste til, etter det må dere vente til å bli godtatt i programmet. Uten Adsense tjener du ingenting.

Husk å les igjennom kontraktene dere godtar til, du kan komme i en skikkelig kinkig situasjon dersom du ikke gjør det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Takk skal du ha :)

Holder på med HItman: Absolution akkurat nå men skal få startet på AC-serien snart. ;)

For at dere skal tjene noe, må dere koble YouTube kontoen deres til Adsense, på den linken som Marius viste til, etter det må dere vente til å bli godtatt i programmet. Uten Adsense tjener du ingenting.

Det er jeg fullt klar over. Er du medlem i programmet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Brukeren min ble ikke godkjent siden jeg valgte å bruke hovedbrukeren min til AdSense hvor jeg ikke lyger på alder :p Så sendte en ny nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror ikke man må være godkjent av Adsense for å få tilgang til "Custom Thumbnails". :)

Brukeren min ble ikke godkjent siden jeg valgte å bruke hovedbrukeren min til AdSense hvor jeg ikke lyger på alder :p Så sendte en ny nå.

Du får ikke betaling utenom direkte gjennom konto, så dere er for unge til å bli med i programmet. Vent heller til dere er 18.

USAs «dødeligste skarpskytter noensinne» - skutt og drept :ohmy:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...