meg0709 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Dette er en episk film dere må se, nice musikk også da. https://www.youtube.com/watch?v=hj6Tmm90tOE Eller til de som vil ha inspirasjon til å ta ned fly og helis med tank, er ikke akkurat nicz_dk kvalitet, men det er ikke så dårlig heller. http://www.youtube.com/watch?v=nkKrvACKZzc&list=UUmQEh9IwKjqXQPaWxPnINmw blablabla Angående klokkinga di, hvis det er klokkinga som gjør at ting krasjer, noe jeg syns virker rart, sett multiplier til enten 43 eller 45, dvs oddetall, la oss prøve ett litt merkelig ekspriment her. Endret 3. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jepp, når du går til der du skal laste opp videoen, så trykker du på en blå fane som kommer opp. "Learn more"? Finner det ikke... tror jeg? Bare skriv mld til meg på Steam eller kom på Skype så hjelper du meg da. Må få recordet Hitman igjen og begynne på AC3. Btw, Mansoor, kunne du tenkt deg å gjøre BF3 CO-OP med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jepp, når du går til der du skal laste opp videoen, så trykker du på en blå fane som kommer opp. Da er jeg partner og kan tjene noen øre, takk "Learn more"? Finner det ikke... tror jeg? Btw, Mansoor, kunne du tenkt deg å gjøre BF3 CO-OP med meg? Du finner det her.https://www.youtube.com/account_features Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Good morgen alle her Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva kan være grunnen til vcore drop, dette er ikke under load? Er det PSU'en som begynner og bli dårlig? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Eller til de som vil ha inspirasjon til å ta ned fly og helis med tank, er ikke akkurat nicz_dk kvalitet, men det er ikke så dårlig heller. Har klart å skutt ned heli med tanks bare en gang jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva kan være grunnen til vcore drop, dette er ikke under load? Er det PSU'en som begynner og bli dårlig? Prosessoren trekker ulikt i forskjellig load. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Prosessoren trekker ulikt i forskjellig load. Ja, men når den dropper ned på 0.052 og jeg får advarsel så er ikke det bra Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva kan være grunnen til vcore drop, dette er ikke under load? Er det PSU'en som begynner og bli dårlig? Er Intel Speedstep påslått? da klokker CPUen seg ned når den ikke trenger så mye kraft... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Partner nå. Lenke til kommentar
Børrre Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer Bare å starte å laste opp for fullt nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Partner nå. Da er jeg partner og kan tjene noen øre, takk For at dere skal tjene noe, må dere koble YouTube kontoen deres til Adsense, på den linken som Marius viste til, etter det må dere vente til å bli godtatt i programmet. Uten Adsense tjener du ingenting. Husk å les igjennom kontraktene dere godtar til, du kan komme i en skikkelig kinkig situasjon dersom du ikke gjør det. Endret 3. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk skal du ha Holder på med HItman: Absolution akkurat nå men skal få startet på AC-serien snart. For at dere skal tjene noe, må dere koble YouTube kontoen deres til Adsense, på den linken som Marius viste til, etter det må dere vente til å bli godtatt i programmet. Uten Adsense tjener du ingenting. Det er jeg fullt klar over. Er du medlem i programmet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Lurte på en ting til jeg. Hvordan fikk du adgang til custom thumbnails? Lenke til kommentar
Børrre Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Det blir vel når brukeren din blir godkjent av Adsense? Jeg har ikke peiling på det her Endret 3. februar 2013 av Børrre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tror ikke man må være godkjent av Adsense for å få tilgang til "Custom Thumbnails". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Brukeren min ble ikke godkjent siden jeg valgte å bruke hovedbrukeren min til AdSense hvor jeg ikke lyger på alder Så sendte en ny nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Tror ikke man må være godkjent av Adsense for å få tilgang til "Custom Thumbnails". Brukeren min ble ikke godkjent siden jeg valgte å bruke hovedbrukeren min til AdSense hvor jeg ikke lyger på alder Så sendte en ny nå. Du får ikke betaling utenom direkte gjennom konto, så dere er for unge til å bli med i programmet. Vent heller til dere er 18. USAs «dødeligste skarpskytter noensinne» - skutt og drept Endret 3. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er Intel Speedstep påslått? da klokker CPUen seg ned når den ikke trenger så mye kraft... Ja, men når den dropper ned på 0.052 og jeg får advarsel så er ikke det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå