Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Så din barndom var ferdig før 1972? :D Eller hadde dykk det berre ikkje kjøpt inn?
Hadde hvertfall sluttet å leke med lego i 1972, ja....hehe... Begynte vel i 2. eller 3. klasse da. :)

Det er såpass ja?:ohmy: Då forstår eg korleis du auka gjennomsnittsalderen til itavisen moderatorar eindel... :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Borte fra skolen idag du og ?

Holder meg hjemme ja, har sikkert sovet maks 10 timer i fra fredag til mandag pga vondt i kroppen, feber osv...

Noen som gidder å sette sammen noen pc deler til meg?

Har 1500-1600kr

Sikter høyt. Med dette oppsettet vil du ikke trenge noe dedikert skjermkort da a8 3870k er en veldig god APU. Hvis du vil spare litt penger så fjerner du cpu kjøleren, men da kan det være at du sliter med høye temperaturer og den bråker sikkert litt vel mye.

http://www.dustinhom...8f4e122b2ef1e24

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Holder meg hjemme ja, har sikkert sovet maks 10 timer i fra fredag til mandag pga vondt i kroppen, feber osv...

Feber og kraftig forkjølelse her :(

Skulle jo egentlig innom HiFi klubben idag og skulle jo kjøpe spendon kort også, men ble ikke noe av det :wallbash:

Må se om morfar gidder og bli med meg på Narvesen så jeg kan få premium til i morgen :p

Lenke til kommentar

Noen som gidder å sette sammen noen pc deler til meg?

Har 1500-1600kr

Sikter høyt. Med dette oppsettet vil du ikke trenge noe dedikert skjermkort da a8 3870k er en veldig god APU. Hvis du vil spare litt penger så fjerner du cpu kjøleren, men da kan det være at du sliter med høye temperaturer og den bråker sikkert litt vel mye.

http://www.dustinhom...8f4e122b2ef1e24

Må ha VGA, siden skjermen bare støtter det (ja, det er en gammel skjerm). Og nesten 1900kr, er litt mer enn jeg har råd til akkuratt nå.

Men tusen takk for forslaget.

Lenke til kommentar

Fun, bestilte beskyttelse deksel til S3'en og div andre små ting fra komplett..

henta pakken i dag og der lå det jeg bestilte + et XFX Radeon HD 6870 :huh:

hva er det de har tulla med? har da ikke bestilt noe skjermkort :hmm:

Må ha VGA, siden skjermen bare støtter det (ja, det er en gammel skjerm). Og nesten 1900kr, er litt mer enn jeg har råd til akkuratt nå.

Om du tar vekk CPU kjøleren går jo prisen ned til 1670.. 70kr over budsjettet burde vel gå? :p

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

henta pakken i dag og der lå det jeg bestilte + et XFX Radeon HD 6870 :huh:

hva er det de har tulla med? har da ikke bestilt noe skjermkort :hmm:

Du får nok sende de en mail å si ifra. Bedre å gjøre det og de blir sikkert lettet over å vite hvor det kortet har havna ;)

Lenke til kommentar

Det er mitt sitt. Send det gjerne hit.

Ifølge profilen din så har du GTX 580.... og du vil gå ned til HD6870? :p

Du får nok sende de en mail å si ifra. Bedre å gjøre det og de blir sikkert lettet over å vite hvor det kortet har havna ;)

Hadde tenkt å ringe, men tar heller å sender en mail :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Trodde alle FM1 hovedkort hadde videoutganger... Jaja, bytt til dette hovedkortet og fjerrn CPU kjøler om budsjettet ikke tillater det.

henta pakken i dag og der lå det jeg bestilte + et XFX Radeon HD 6870

hva er det de har tulla med? har da ikke bestilt noe skjermkort

Jeg tar det! Da et jeg en steg nærmere å ha en hytte PC! (har kabinett til overs :p) Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Hadde tenkt å ringe, men tar heller å sender en mail :p

Ja... jeg orker som regel ikke å ringe inn til butikker. Tar meget lang tid før flere svarer og vis det er mange kunder så ender man opp med å sitte med telefonen mot øret i en lang stund ;).

Får vel sjekke ut "Prometheus" etterpå her :)

Lenke til kommentar
Du skulle vært i 20 åra vet du. Da hadde du ikke vært en så stor "trussel" for Trond. Det ble nok litt for mye motvind når det ikke bare var de ubetydelige ungdommene som klaget.
Hehe...ja, kanskje det. Men egentlig var det vel Tore som valgte dette. Han var verst. Men det samme gjelder jo der forsåvidt. :)
Lenke til kommentar

Om du tar vekk CPU kjøleren går jo prisen ned til 1670.. 70kr over budsjettet burde vel gå? :p

Ja selfølgelig går det. Men er det ikke like greit å ta sånn boxet cpu ting da? Da er det CPU kjøer med. Så er det selfølgelig dt, at det er ikke er VGA utgang på HK

Trodde alle FM1 hovedkort hadde videoutganger... Jaja, bytt til dette hovedkortet og fjerrn CPU kjøler om budsjettet ikke tillater det.

Vil ikke CPU, bli sykt varm ,uten CPU kjøler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...