Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

The fuck... PCen min krasjet, med at det kom noe rart på skjermen, som dekket hele driten.. Har ikke peiling hva det var, tror det var noe med GPUen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hadde du problemer med pvr-en din?

Gleder meg til ac3 commentary vertfall ;)

 

Ja.. Det var at når jeg tok opp så ville ikke Sony Vegas redigere filen og hele programmet klikket... Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil gjøre commentary ettersom at jeg suger noe helt jævlig på det... Men Walkthrough kan jeg gjøre lett uten. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jævelig irriterende å ikke finne ut av det med overklokking, bestemte meg bare for å stille det tilbake til defult da jeg ikke fikk det til.. Irriterende at spill bare krasjer uten noen jævla grunn.. -.-

Lenke til kommentar

Joda, men jeg er jo ferdig med å sette sammen CPU-loop, så neste oppgradering blir jo en stund til etter at jeg får satt inn den nye strømforsyningen :p

 

Vel, jeg er mindre interessert i slike worklogs, jeg blar igjennom noen av og til og alt jeg tenker til slutt er "Ok det var jo "gøy"", også finner jeg på noe anna.

 

Jævelig irriterende å ikke finne ut av det med overklokking, bestemte meg bare for å stille det tilbake til defult da jeg ikke fikk det til.. Irriterende at spill bare krasjer uten noen jævla grunn.. -.-

 

Hvis det bare er spillene og ikke PCen så er det jo noe annet som forårsaker det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis det bare er spillene og ikke PCen så er det jo noe annet som forårsaker det?

 

Tror da at spill og programvare også kan bli ustabil når en har en dårlig overklokk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei! Du var god på den Chivalry commentaryen synes jeg :wee:

 

Setter pris på det. :)

Følte at alle ble fornøyde men som perfeksjonisten jeg er så ble jeg ikke fornøyd... Men det var bra til å være første gang. :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Seriøst?! Skal søke om Partnership når jeg har fått lagt ut videoer i morgen og fått litt views. :p

 

Kom på Steam btw. :3

 

Jepp, når du går til der du skal laste opp videoen, så trykker du på en blå fane som kommer opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...