Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du glemte å si at det er det mest spilte spillet på STEAM for øyeblikket.. :p

 

Edit: Kroms, vi kan gjerne ta en runde i DOTA 2 hvis du vil, suger selv i det spillet så.

Ja, eg gløymde ikkje å sei det, for det var eg faktisk ikkje klar over :)

 

Eg er gjerne med på dota2 ein gong eg og...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God morgen! Linker du channelen din kromskallen?

 

Sletta meg fra skype igjen? :p

y4HsiYi.jpg

 

For det første så laget jeg en ny Skype så slettet alle på den "jani_lunde"-kontoen. For det andre så ja, jeg gjorde det. Jeg ser ingen hensikt til å ha deg på Skype egentlig, snakker aldri med deg.

Og for det tredje slettet du meg random engang fordi jeg fjernet deg fra en samtale.

 

YT-min her ShadowEagleHD som det står i nicket på bilde.

Lenke til kommentar

Hva er det att jeg får reklame her oxo, for jeg scannet pcèn da og slettet det f--n skapet da. Men for det ser den dritten igjenn men ikke så mye som sist, for pc er helt rein ser jeg i Microsoft Security Client da er det etter full system scann da??

Kan hende det er eit malware, MSE er ok mot virus, men malware er den ikkje spesifisert for, prøv Malwarebytes Anti Malware

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, eg gløymde ikkje å sei det, for det var eg faktisk ikkje klar over :)

 

Eg er gjerne med på dota2 ein gong eg og...

 

Selvfølgelig, har jeg deg på STEAM? Jeg er så flink til å glemme slikt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har kun det som er etter credits igjen, ellers prøver eg berre å få alle achievements, multiplayeren sugde :D

 

Fant multiplayer-modusen kjempe bra jeg. :)

Har enda ikke rundet spillet da men... Er bare slikt at jeg ikke har giddet å spille det på en stund. :p

Lenke til kommentar

For det første så laget jeg en ny Skype så slettet alle på den "jani_lunde"-kontoen. For det andre så ja, jeg gjorde det. Jeg ser ingen hensikt til å ha deg på Skype egentlig, snakker aldri med deg.

Og for det tredje slettet du meg random engang fordi jeg fjernet deg fra en samtale.

 

YT-min her ShadowEagleHD som det står i nicket på bilde.

Beklager hvis jeg har gjort noe galt, bortsett fra den siste gangen med PSU'en :p Da jeg fjerna deg ble jeg lagt til, fjerna, lagt til fjerna osv fra samtalen... Jeg søkte på ShadowEagle, men fant ikke noen brukere med det navnet, det var derfor jeg spurteom du kunne linke til den :p Har subscriba til den også :) Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Beklager hvis jeg har gjort noe galt, bortsett fra den siste gangen med PSU'en :p Da jeg fjerna deg ble jeg lagt til, fjerna, lagt til fjerna osv fra samtalen... Jeg søkte på ShadowEagle, men fant ikke noen brukere med det navnet, det var derfor jeg spurteom du kunne linke til den :p Har subscriba til den også :)

 

Du er alt tilgitt for det med PSU'en, det har jeg lagt bak meg for lenge siden. :)

Du har ikke gjort noe gale heller, det er bare at jeg ikke gidder å ha folk liggende på vennelista mi som aldri gidder å skrive til meg eller præike. :p

Takk for sub'en, betyr mye for channelen. :)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig det :) Du fortjener det, det var god kvalitet på videoen og engelsken din var god. Jeg blir gjerne med på BF3 og andre spill, men jeg har ikke spilt så myepå flere måneder pga tastatur, headset og vannkjølingen ;) Jeg har bestilt tastatur, mus og strømforsyning nå, også venter jeg på et nytt G35 fra logitech :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...