Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, veldig kjedelig å vente frå ein episode til neste, men om ein ikkje hadde gjort det... så måtte ein sikkert ha venta endå lengre til neste sesong byrja... så det er jo både eit pluss og minus :)

 

Husker da Minidisc kom jeg, da jeg kjøpte en på avbetaling på thorne da

Og ang Netflix jeg ble heve ut av Netflix :hm:

Kvifor?

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Grunnen er att jeg tømmer kontoen min da jeg får penger, og det liker ikke Netflix men jeg er velkommen til bake så jeg i eposten da

 

Ja, veldig kjedelig å vente frå ein episode til neste, men om ein ikkje hadde gjort det... så måtte ein sikkert ha venta endå lengre til neste sesong byrja... så det er jo både eit pluss og minus :)

 

 

Kvifor?

Grunnen er att jeg tømmer kontoen min da jeg får penger, og det liker ikke Netflix men jeg er velkommen til bake så jeg i eposten da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Grunnen er att jeg tømmer kontoen min da jeg får penger, og det liker ikke Netflix men jeg er velkommen til bake så jeg i eposten da

 

Lol, så du har det på automatisk gjengfornying. Hadde samme problemet selv, det var bare at Netflix ikke klarte å ta imot pengene mine for en eller annen grunn..

 

Ja, veldig kjedelig å vente frå ein episode til neste, men om ein ikkje hadde gjort det... så måtte ein sikkert ha venta endå lengre til neste sesong byrja... så det er jo både eit pluss og minus

 

Jepp, men det er jo pga innpåsliten tullinger i filmindustrien..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har en anelse hva Dota2 går ut på? :p

 

Har du hørt om YouTube før?

 

Skal jeg det da?

 

Hørte snakk om det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du spørte om et nytt navn da her da, mange tullet med deg da husker jeg da noe med snow Eagles eller noe i den dur

 

Ja... Ingen ville være seriøse når jeg trengte det mest... :hm:

 

Kromskallen forblir her. ;)

 

 

Har du hørt om YouTube før?

 

 

 

Hørte snakk om det.

 

Har jeg ikke det da? Jeg lager jo uploader jo videoer der så, lol.

Uansett, er jo greit å bare spørre her hvis noen alt vet det.

 

Jaja, Kromskallen forblir her en god stund til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har jeg ikke det da? Jeg lager jo uploader jo videoer der så, lol.

Uansett, er jo greit å bare spørre her hvis noen alt vet det.

 

Håper du forsto hva jeg mente..

Lenke til kommentar

@jokingnutria: Åja, så det var fordi dei ikkje fekk betaling... då skjønar eg jo eigentleg kvifor du vart kasta ut...

 

@TMU: Ja, hadde vore flott om det tok kort tid... men godt mogleg at episodane hadde vorte skrive og filma i hast, og at dei ikkje hadde blitt like bra...

Og innspeling og slikt må jo passa for skodespelarane mtp. andre filmar dei skal delta i osv...

Men no veit no ikkje eg heilt korleis rutinen er for innspeling og kor lenge før, dei speler det in før det vert sendt på tv... :)

 

@Kromskallen: Kva meiner du? Det er ganske likt på Defense of the Ancients (1)... har du spelt det? Det er ein mod av spelet Warcraft 3...

Eg synest det er veldig kjekt spel, og ein kan vel nesten sei at DotA er eit av dei mest spelte spela på LAN :)

 

Defense of the Ancients er delt i to lag av spillere: «the Sentinel» og «the Scourge». Spillerne på the Sentinel team er plassert i sørvest hjørnet på kartet. the Scourge team er plassert i nordøst hjørnet. Hver base er beskyttet av tårn og mange creeps som vokter hovedveiene inn til basene. I midten av hver base er "the Ancient", en bygning som må ødelegges for å vinne spillet.

Hver spiller kontrollerer en Helt som har unike ferdigheter. I Allstars, kan hver spiller velge blant 93 Helter. Alle har forskjellige ferdigheter som kan gi taktiske fordeler over andre Helter. Spillet er veldig team-basert. Så det er viktig med god kommunikasjon med medspillerne.

 

Bilete av DotA2 (i veldig dårleg kvalitet)

 

dota2.0_cinema_640.0.jpg

 

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

@Kromskallen: Kva meiner du? Det er ganske likt på Defense of the Ancients (1)... har du spelt det? Det er ein mod av spelet Warcraft 3...

Eg synest det er veldig kjekt spel, og ein kan vel nesten sei at DotA er eit av dei mest spelte spela på LAN :)

 

 

 

Bilete av DotA2 (i veldig dårleg kvalitet)

 

dota2.0_cinema_640.0.jpg

 

 

Har spilt Warcraft 3 så jeg vet hva det går ut på nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har spilt Warcraft 3 så jeg vet hva det går ut på nå. :)

 

Dota 2 er helt annerledes enn Warcraft, det er ikke det samme konseptet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

@Kromskallen: Kva meiner du? Det er ganske likt på Defense of the Ancients (1)... har du spelt det? Det er ein mod av spelet Warcraft 3...

Eg synest det er veldig kjekt spel, og ein kan vel nesten sei at DotA er eit av dei mest spelte spela på LAN :)

 

Tror du glemte å si at det er det mest spilte spillet på STEAM for øyeblikket.. :p

 

Edit: Kroms, vi kan gjerne ta en runde i DOTA 2 hvis du vil, suger selv i det spillet så.

 

Jeg tror klokken min er ustabil, er vist ikke bare DayZ som krasjer... Skal stressteste det i noen timer..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...