Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiiiiiirrrreee daaagggeeeeeeeer... Det er så LENGE! :p

 

Hvilke suppe får du da? Høres ut som du jobber på en plass med gamle folk. Hva jobber du med da, strikking? :p

Nei, med drift og vedlikehold av IT-systemer til flere tusner av personer. ;)

 

Ukedagene på jobb er Suppedagen, Kjøttdagen, Fiskedagen, Vegetardagen og Vafledagen.

 

*edit*

 

Hvilken suppe vet jeg ikke. Er tilfeldig hva slags suppe det blir. Kanskje tomatsuppe? Eller løksuppe?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

God dag folkens! :)

 

nærmer seg oppkjøring for meg noen som har tips :)?

 

Vær flink i kryss og rundkøyringar å vise sensor at du ser deg godt til kvar side... (når eg køyrde opp, så hendte det at sensor ikkje la merke til at eg såg meg til den eine sida...)

Et godt med mat før oppkøyring... Så får du jo og ei oppgåve ang. bilen, så kan væra lurt å mimra litt av teorien... eg var heldig som fekk spørsmål om kvifor ikkje bruka tåkelys med langlys, så skulle eg setja på tåkelyset :D (slike ting...)

Lenke til kommentar

Gaming maskin nei. Det har jeg ikke råd til. Har sett på forskjellige oppgraderings pakkene til Komplett.Og ble overrasket, at de pakkene, er billigere, enn å kjøpe de delene løst.

 

Ser jo, at folk har kjøpt en pakke til 2-3000kr, og kjøpt bra skjermkort, for å game. Jeg er frnøyd, hvis jeg kan dra CSS. Har ikke råd til noe bedre maskin.

 

Game, kan jeg gjøre på Xbox :)

 

Noen som gidder å sette sammen noen pc deler til meg?

 

Har 1500-1600kr

 

Har kabinett, og PSU.

 

Trenger hovedkort, cpu, ram og skjermkort.

Hva skal den brukes til?

 

Gamle spill og vanlige oppgaver, hadde vært greit, om den klarte full HD. Men ingen kreav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...