Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

@10minutemail

 

Du! Jeg har ikke hatt tid til å se etter Nitendo-spill helt enda men skal få sett litt rundt i huset i helga om det går greit? Regner med vi har noe Mario elns liggende hvis du er interessert. :)

 

 

Synes det er teit du gidder å bry deg.

 

Tror du jeg bryr meg? Jeg synes det bare er teit av deg å faktisk gidde å huske og bringe dette fram igjen. Så bare hold kjeft og gjør noe annet enn å grave opp. Kabom og jeg har alt glemt den "usle" hendelsen og lagt det bak oss. Uansett så var dette unødvendig av deg sj3f. Forresten, Kabom får kose seg 1200W PSU'en. Jeg vet hva han skal bruke den til og det støtter jeg. Vanskeligere er det ikke.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg skal kunne klare å forsvare det å kjøpe maps aka expansion packs, men ikke alt det andre rælet, ingen bryr seg om camo greier, herregud, camo i BF3 hjelper deg INGENTING, så de kunne like så godt gi vært "land" hver sin camo og bare gi faen i alt det tullet der, samme med dog tags, unødvendig også kan de gjøre fysikken ordentlig, f.eks fly, du må jo lære å fly på nytt igjen nesten, fysikken i fly er vel, mildt sagt dårlig.

 

 

Dere to linker til samme disk btw og dustin er dyrere, haha.

Hvis ikke så får du kjøpe den en WD RED disk, som brukes i NAS og små servere.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Frister å trykke kjøp på den Seagate disken.. men har de siste årene hatt en rekke Seagate disker.. alle har enten blitt ekstremt trege eller dødd

Har en 5 år gammel WD black 500GB disk liggende.. fungerer fint den.. eneste grunnen til at jeg ikke bruker den, er at den bråker noe inni h.. :p

 

De WD Red diskene, hvordan er støynivået på de?

Lenke til kommentar

Trenger du fremdeles hjelp med Dxtory? :D

 

jaaa :p Setter pris på at du faktisk tilbyr deg i etterkant og! :)

 

Det var kanskje de blå som var til server og sånn?

 

De røde. De blå er av den billigere typen.

 

Forstår heller ikke problemet med å betale for expansions... 100 spenn for så hysterisk mye morro? Folk er gjerrige....

 

Premium er jo et kupp med bonuser!

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...