Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les det jeg skrev på forige side ;)

Også er AX1200 mye bedre "krone pr watt" Man får nesten dobbelt så mye krefter enn 860i for 400kr mer? Den var mye dyrere enn jeg trodde, man får nesten dobbelt så mye effekt for 100kr mindre

Ja, kvantitet framfor kvalitet.(!?) Du må ta i beregning hvor mange W du bruker. Det er ikke bra for en PSU å som yter 1200W å ligge på 300W trekk... Usunt og PSUen er ikke effektiv.

Men selvfølgelig, skal ikke nekte å deg å kjøpe gammel hardware :)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Det er ikke så stor forskjell på AX og AXi serien i kvalitet, den ene er platinum og den andre er ikke, men jeg har planer om å kjøre enten 2-way sli/crossfire eller 3-way senere, så det hadde bare blitt enda mer waste å kjøpe en PSU som ikke holder til det enn å kjøpe en som gjør det nå. 2 way Sli/crossfire klarer en 860W lett, men hvorfor ikke gå fullt ut med en gang?

Jeg skal selvfølgelig ikke kjøpe en 1200W :p Det er bare så morsomt å se at alle klikker i vinkel :lol:

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Det er ikke så stor forskjell på AX og AXi serien i kvalitet, den ene er platinum og den andre er ikke, men jeg har planer om å kjøre enten 2-way sli/crossfire eller 3-way senere, så det hadde bare blitt enda mer waste å kjøpe en PSU som ikke holder til det enn å kjøpe en som gjør det nå. 2 way Sli/crossfire klarer en 860W lett, men hvorfor ikke gå fullt ut med en gang?

Jeg skal selvfølgelig ikke kjøpe en 1200W :p Det er bare så morsomt å se at alle klikker i vinkel :lol:

Unnskyld, men du er en idiot.

Jeg prøver bare å hjelpe og gi litt fornuftig input. Dette er ikke et forum hvor man troller folk.

Lenke til kommentar

Ser heller ut som om du er det med den oppførselen :thumbup:

Ja, det kan jeg faktisk være enig i, bare synes det der var veldig unødvendig,.

Hvordan skulle jeg vite at du var useriøs?

Som sagt, prøvde å være en hyggelig kar som kom med litt fornuftig input.

Og hva er du? Et jævla troll....

Lenke til kommentar

Det gjør ingenting, tar ikke ting hardt på meg som skjer på internet :p

Her er den egentlige listen, det eneste jeg ikke liker med 860i er at den ikke er så stor som en 1000-1200w PSU. Jeg vil fylle opp bunnen av 800D'en, men det får jeg gjort når jeg får kjøpt en 240 rad som jeg modifiserer nedi der :p

JaEwJx1.jpg

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Heheh, Kromsa kommer nok til å bli sur :p

Synes du er teit som faktisk gidder å bringe det frem igjen.

Yepp.

Lol.

God dag til dere andre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...