WhatWorld Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror Crysis betaen er ganske ustabil, da den har krasjet PCen min en gang, og har nettopp krasjet seg selv.. XD Crysis betaen har ikkje vore ustabil hjå meg, opplevde ikkje ein einaste frame jump eller lagg ein gong... Men eg synest Crysis 3 MP var rett og slett drit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mighty er enig, han ville ikke spille mere. Eller så var det jeg som ble lei? Vet ikke Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg tror jeg venter med å kjøpe skjermkort... Jeg får kjøpt nesten alt annet på listen for de tusen-lappene og et 6950 holder fortsatt en liten stund Endret 30. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har komplett slutta helt med windows 7? kan ikke lengre finne det på sidene deres.... Også: noen som har erfaring med supporten der? er noe galt med strømforsyningen min, den uler og hviner. Mon tro om de vil sende meg en ny en eller om jeg må inn med hele maskina? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Nettet mitt er så stabilt! (se nederst) http://pastebin.com/6iRJzTtx Endret 30. januar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tar kvelden her jeg! God natt folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mighty er enig, han ville ikke spille mere. Eller så var det jeg som ble lei? Vet ikke Jeg ble ganske lei, har planer (som utføres i dette øyeblikk) å slette dette skvipet fra min kostbare PC. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå begynner det jævla hovedkortet mitt å gå meg på nervene, helt nytt, men det starter pc'en automatisk HVER kveld 23.00... Komplett svarer heller ikke på mail (skal få byttet det!) og jeg klarer heller ikke å fikse det selv. Har et håp igjen om at en BIOS flashback til en tidligere versjon vil fungere. Og med det god natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 yeah :green: yeah yeah :green: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Vanskelig å få svar fra Chillzone :/ Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har komplett slutta helt med windows 7? kan ikke lengre finne det på sidene deres.... Også: noen som har erfaring med supporten der? er noe galt med strømforsyningen min, den uler og hviner. Mon tro om de vil sende meg en ny en eller om jeg må inn med hele maskina? Her finner du Windows 7. Når det gjelder supporten deres, så har den tapt seg veldig. Men burde ikke være noe problem så lenge de ikke må betale noe.. Strømforsyningen burde altså ikke være noe problem. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Også: noen som har erfaring med supporten der? er noe galt med strømforsyningen min, den uler og hviner. Mon tro om de vil sende meg en ny en eller om jeg må inn med hele maskina? Når det gjelder supporten deres, så har den tapt seg veldig. Men burde ikke være noe problem så lenge de ikke må betale noe.. Strømforsyningen burde altså ikke være noe problem. Eg har ikkje opplevd noko svikt i supporten deira, eg sendte inn heile settet mitt på 16GB RAM då det var feil på nokre av blokkene på eit av brikkene, og fekk tilsendt nytt sett... Det som var litt kjipt, var at det tok dei litt over 1månad... men det var jo rundt jule rushet, så kan hende det har noko med det å gjera. Men no er jo heller ikkje ram brikkene den dyraste utgiften for dei då. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Eg har ikkje opplevd noko svikt i supporten deira, eg sendte inn heile settet mitt på 16GB RAM då det var feil på nokre av blokkene på eit av brikkene, og fekk tilsendt nytt sett... Det som var litt kjipt, var at det tok dei litt over 1månad... men det var jo rundt jule rushet, så kan hende det har noko med det å gjera. Men no er jo heller ikkje ram brikkene den dyraste utgiften for dei då. Behandlingstiden er en av tingene som har tapt seg, men det kan selvfølgelig ha noe med at de har blitt større også.. Synes Dustin er mye bedre på den fronten! Men defekte deler er jo produsent som erstatter, ikke Komplett. Har sett flere steder at mange synes Komplett har tapt seg veldig, men kan jo være uflaks.. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Dobbel post. Endret 31. januar 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vanskelig å få svar fra Chillzone :/ Jepp, han la seg tidlig igår Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Her finner du Windows 7. Når det gjelder supporten deres, så har den tapt seg veldig. Men burde ikke være noe problem så lenge de ikke må betale noe.. Strømforsyningen burde altså ikke være noe problem. Eg har ikkje opplevd noko svikt i supporten deira, eg sendte inn heile settet mitt på 16GB RAM då det var feil på nokre av blokkene på eit av brikkene, og fekk tilsendt nytt sett... Det som var litt kjipt, var at det tok dei litt over 1månad... men det var jo rundt jule rushet, så kan hende det har noko med det å gjera. Men no er jo heller ikkje ram brikkene den dyraste utgiften for dei då. Takker for svar, skal ta kontakt med når jeg får tid! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Advarseles sterk txt her, du har blitt advart da. Txt´n er fra svake mennsker Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak? Ja, du dummer deg ut sånn som du gjør For du, du røyker, jeg sier Oh du, du drikker Hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak? Du blir gulere for hver dag som går Oh du, du stinker, jeg sier Oh du, du stinker Ser ut som faen Med sigaretten i munn Er presis som alle andre jeg kjenner Dette må jeg akseptere, jeg sier Dette må jeg akseptere Å leve med og lukte på Hvor enn jeg setter mitt reine bein Kom ikke her og fortelle meg at du begynte for at det var godt, nei Nei, du begynte for at alle andre gjorde det Du er svak og tør ikke si nei Og svak er stemplet fra meg Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Se på meg Det er jeg som har stil og karakter For du, du røyker, jeg sier Oh du, du drikker Hvorfor skulle ikke du? Alle andre gjør det Du er jo presis som alle andre Kom ikke her og fortelle meg at du begynte for at det var godt Nei, du begynte for at alle andre gjorde det Du er svak og tør ikke si nei Og svak er stemplet fra meg Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Pass deg! Så ikke du blir en av dem Stopp nå! Ja! Endret 31. januar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Haters gonna hate på PSU'en, men den skal vare lenge! Og jeg kjøper ikke strømforsyning som akkurat holder til min rig når jeg oppgraderer inni mellom Finner jeg AX1200i med ca samme pris så kjøper jeg heller den Dustin har den, men der er AX1200 400kr billigere... Endret 31. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå