Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Er slik min skal bli med samme farge. Skal ha blå sleevet kabler da, og ikke svart som jeg har nå. I tillegg skal jeg ha H100 i front i mitt. Skal skjære ut en plate på jobb som jeg skal dekke til DVD-rammen øverst.

wrdriw.jpg

Endret av Randeboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er slik min skal bli med samme farge. Skal ha blå sleevet kabler da, og ikke svart som jeg har nå. I tillegg skal jeg ha H100 i front i mitt. Skal skjære ut en plate på jobb som jeg skal dekke til DVD-rammen øverst.

wrdriw.jpg

Den ser jo rimelig flott ut! Men var det noe vits å bytte strømforsyningen egentlig? Sa du at den ikke var din? :hmm: Jeg leser ikke som jeg burde i dag :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

wrdriw.jpg

Pent oppsett må jeg si! :)

Lenke til kommentar

Ja, strøken den men jeg skal modde det litt så jeg får dekket bunnen fram til strømforsyningen og over DVD-rammen øverst der.

Jeg hadde en CM Silent Pro 1000W som jeg byttet ut med den nye Corsair AXi, som har corsair link og er platinum-sertifisert. Viften på den starter ikke før jeg når litt over 400 watt faktisk. :)

Grunnen til at jeg skal ha H100 i front er fordi jeg skal få maskinen så stille som mulig. Det er førsteprioritet. Temperaturer er ikke så viktig så lenge det er innenfor gode grenser. Skal la all lyddemping i topp være på, så det blir bare inn-sug i front og eksos ut bak.

På bildet under ser du hvordan jeg skal gjøre det.

6965c9e5_dsc_2848abpdl.jpeg

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det en vifte som er bedre enn NOCTUA NH-D14, og som er mindre? Jeg irriterer meg stadig vekk hvor stor D14 er, og vil egentlig bytte den ut snart..

Lenke til kommentar

Dxtory settingsen sto på 30fps. Mente at fpsen mens jeg spilte var på rundt 50, så er ikke skjermkortet sin skyld :)

Må være harddisken, men faen, må jeg kjøpe store SSD hvis jeg skal recorde over til den..

Eller noe annet, kanskje jeg skal prøve Fraps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dxtory settingsen sto på 30fps. Mente at fpsen mens jeg spilte var på rundt 50, så er ikke skjermkortet sin skyld :)

Må være harddisken, men faen, må jeg kjøpe store SSD hvis jeg skal recorde over til den..

Eller noe annet, kanskje jeg skal prøve Fraps.

Åja, misforsto. ;)

Er nok ikke 670'en sin feil her nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...