Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er slik min skal bli med samme farge. Skal ha blå sleevet kabler da, og ikke svart som jeg har nå. I tillegg skal jeg ha H100 i front i mitt. Skal skjære ut en plate på jobb som jeg skal dekke til DVD-rammen øverst.

 

wrdriw.jpg

Den ser jo rimelig flott ut! Men var det noe vits å bytte strømforsyningen egentlig? Sa du at den ikke var din? :hmm: Jeg leser ikke som jeg burde i dag :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er slik min skal bli med samme farge. Skal ha blå sleevet kabler da, og ikke svart som jeg har nå. I tillegg skal jeg ha H100 i front i mitt. Skal skjære ut en plate på jobb som jeg skal dekke til DVD-rammen øverst.

 

wrdriw.jpg

 

Pent oppsett må jeg si! :)

Lenke til kommentar

Ja, strøken den men jeg skal modde det litt så jeg får dekket bunnen fram til strømforsyningen og over DVD-rammen øverst der.

 

Jeg hadde en CM Silent Pro 1000W som jeg byttet ut med den nye Corsair AXi, som har corsair link og er platinum-sertifisert. Viften på den starter ikke før jeg når litt over 400 watt faktisk. :)

 

Grunnen til at jeg skal ha H100 i front er fordi jeg skal få maskinen så stille som mulig. Det er førsteprioritet. Temperaturer er ikke så viktig så lenge det er innenfor gode grenser. Skal la all lyddemping i topp være på, så det blir bare inn-sug i front og eksos ut bak.

 

 

 

På bildet under ser du hvordan jeg skal gjøre det.

6965c9e5_dsc_2848abpdl.jpeg

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det en vifte som er bedre enn NOCTUA NH-D14, og som er mindre? Jeg irriterer meg stadig vekk hvor stor D14 er, og vil egentlig bytte den ut snart..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dxtory settingsen sto på 30fps. Mente at fpsen mens jeg spilte var på rundt 50, så er ikke skjermkortet sin skyld :)

 

Må være harddisken, men faen, må jeg kjøpe store SSD hvis jeg skal recorde over til den..

Eller noe annet, kanskje jeg skal prøve Fraps.

 

Åja, misforsto. ;)

 

Er nok ikke 670'en sin feil her nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...