Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer de? "8xxx" serien er bare samme gamle skjermkort. Kommer Nvidia med 7xx serien i dette halvåret venter jeg med å kjøpe skjermkort.

 

Sakset ifra amd 7000 tråden.

 

8-serien er kun for OEM o.l., og vil ikke havne i butikkhyllene som retail kort. AMD's "Sea Islands", altså Gen. 2 GCN, kommer Q1 2013 (kilde: AMD CEO), og vil selvsagt bli en helt ny serie med ytelse verdig en etterfølger til HD7xxx..

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kan ikke takke deg nok for å finne den perfekte "matchen" for meg. Er så utrolig glad i dette tastaturet og vedder på at jeg skriver mye raskere på dette enn jeg gjorde på det gamle. :D

 

Nice! Morsomt at det ble bra. ;) Har lyst å prøve et slikt tastatur selv. :p

 

MhMh: Ja jeg så det, morsomt å bygge kasse selv. ;)

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Åhh... Dumme meg... Da venter jeg selvfølgelig med å kjøpe skjermkort hvis jeg forsto det riktig

 

Tja, jeg kan jo ikke garantere noe, men spør Ourasi i den 7000 tråden du posta i, men nå har jeg fått mitt 7970, så om jeg føler behovet for å bytte kan jeg selge det for tja, 1500kr sånn ca, det er jo ca halv pris idag også slenge det i potten på ett nytt kort.

 

 

Hva mener du med skjult link?

Sånn at det står "Trykk her!!" enn at det står hw.no?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

testtest

 

 

Hvilket 7970 kjøpte du?

 

Det jeg linka til før her i tråden, det powercolor kortet, var nedsatt 500kr og holder for meg i en stund fremover, jeg er ingen grafikk hore, spiller gjerne på low.

Se pm.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Poster du dataen din på tråden her når du er ferdig? Vil gjerne se den :phttp://www.diskusjon...l=&fromsearch=1

 

Hvordan får jeg til "skjult" link?

 

Det får bli etter nytt kabinett er i boks. Skal bytte ut Arc Midi kabinettet med R4 om noen uker. I tillegg venter jeg på at corsair straks lanserer sleevet kabel-kit til AC860i. :)

 

Begynner å bli forbanna lei av at det er høy frame-time(Tearing) på crossfire oppsettet mitt. Neste gang blir det Nvidia igjen da de har langt lavere frame-time på sine kort. Skal kvitte meg med et kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...