Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg er nå fornøyd med min s2, ja jeg kjører stock rom, buhu, venter bare på 4.1 skal komme, synd de ikke slipper 4.2 med det samme, men samma faen.

Jeg orker ikke og vil ikke drive på med rooting og custom roms for de som lurer, jeg har nok å holde på med ellers og tlf er vel ikke det jeg bryr meg så mye om så lenge jeg kan ringe, sende sms også gå på internett en gang i mellom og til det så funker s2 rimelig knall for min del.

Personlig så behøver jeg ikke oppdatere ifra min awesome 2.3.4, men tenker jeg gjør det når jeg hoppet glatt over 4.0.

Selv om jeg kansje har lyst på hver bidige nye tlf som kommer så tenker jeg at jeg holder på min s2 til den takker for seg eller blir litt tvilsom, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å beholde min Note II til den stryker med, har aldri vært mer fornøyd med en telefon. Den er kanskje litt stor, men jeg starter å bli vant til det.

Jeg oxo til jeg ser en ny tlf, da kjøper jeg ny men ikke apel mobil da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Er fornøyd med min S2 også, men til gjengjeld kom den jo i 2011, men stor skjerm er bare bra det, på tide å kjøpe litt mindre feminine bukser om du ikke har plass til en litt stor tlf i lomma, eller kjøpe en str større for jeg antar at ballene dine er blå om du ikke klarer å putte tynne tlf nedi lomma.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...