Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fikk du fikset det? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fikk du fikset det? microsoft security essentials fixser et nå, venter bare til den blir ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 MTK og TheMightyUnknown tusen takk for hjelpen dere Bare hyggelig det! Bruker selv MSE men den er ikke alltid til å stole på. Jeg tar kvelden nå, så god natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Det tar lang tid før microsoft security essentials er ferdig :nei2: ikke ferdig der da Endret 29. januar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kink i nakken Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Good morgen alle nerder Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 God morgen, fy faen så dårlig jeg er! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Når du får serfikat og du som har serfikat bruker du Sikkerhetsbelte da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 God dag! Nå nærmer pakken seg, er nok her til i morgen. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Suben min er RÅ! Hva skal man med en slik sub når du har to CV høyttalere? Må høres helt forferdelig ut. 3 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 God dag! Nå nærmer pakken seg, er nok her til i morgen. Nice! Svar på skype, får ikke til Dxtory. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 En rik foretningsmann fra Østlandet var på ferie i nord-Norge og la merke til en fisker som lå og slappet av ved siden av båten sin, mens han sugde på pipa si. - "Unnskyld meg, men det er fortsatt tidlig, jeg bare lurte på hvorfor du ikke er ute og fisker?" sa mannen. - "Fordi jeg har gjort dagens fangst", sa fiskeren. - "Hvorfor går du ikke ut og fanger mer?" spurt den rike mannen. - "Hva ville jeg gjort med all den fisken?" spurte fiskeren. ... - "Du kunne tjent mer penger", svarte foretningsmannen. "med de pengene kunne du ha fikset motoren din og gått ut dypere for å fange mer fisk. Da kunne du tjent nok penger til å kjøpe nylonnett. Det ville gjort det mulig for deg å fange mer fisk og mer penger. Før du vet ordet av det så vill du hatt nok penger til å eie to båter, kanskje til og med en hel flåte med båter. Da ville du blitt like rik som meg." - "Hva ville jeg gjort da?" spurte fiskeren. - "Da kunne du virkelig nyte livet", svarte den rike mannen. Fiskeren smilte og sa, – "Og hva tror du det er jeg gjør akkurat nå?" God morgen, fy faen så dårlig jeg er! Hva er det som feiler deg da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nice! Svar på skype, får ikke til Dxtory. Jaja men spiller! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Har noen tips til hvordan jeg kan pakke inn en AMD CPU uten å bøye/knekke noen pins? Jeg får ikke noen pakke fra Komplet... JEG FÅR 2.6K! Det er litt mer enn det jeg hadde fått for hovedkort, CPU ram til sammen hvis jeg hadde fått igjen nytt hovedkort og solgt privat Endret 29. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det tar lang tid før microsoft security essentials er ferdig :nei2: ikke ferdig der da Mulig jeg har mindre filer enn deg, men MSE bruker kun noen minutter på fullstendig scan hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Pakken er her. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå