w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Dere glemmer hvor bra 7970 klokker i sammenligning med 670/680. Det er den virkelig store styrken til de kortene, samt du kan overvolte, noe du ikke kan med Nvidia sin Kepler generasjon. Handler folk faktisk av Tollpost? Har hatt mange kompiser som har jobbet på gulvet, og tingene blir ikke akkurat pent behandlet. Lastebilene pleier å sladde inne på depo om vinteren, med varer ! Kan på det sterkeste fraråde de! En Posten bil har sneia skolesekken min når jeg gikk hjem fra bussen i fjor... Jeg bare gikk vanlig opp over så kom det en rød liten lastebil sladdenes bak meg. Posten er ikke akkurat så veldig mye bedre enn Trollpost 1 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Posten, y u no update my pakkestatus? Know dat feeling En Posten bil har sneia skolesekken min når jeg gikk hjem fra bussen i fjor... Jeg bare gikk vanlig opp over så kom det en rød liten lastebil sladdenes bak meg. Posten er ikke akkurat så veldig mye bedre enn Trollpost Høhø! Det er vel slike tilfeller hos posten og, men administrasjonen overser det ikke om det skjer på depo! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Dere glemmer hvor bra 7970 klokker i sammenligning med 670/680. Det er den virkelig store styrken til de kortene, samt du kan overvolte, noe du ikke kan med Nvidia sin Kepler generasjon. Handler folk faktisk av Tollpost? Har hatt mange kompiser som har jobbet på gulvet, og tingene blir ikke akkurat pent behandlet. Lastebilene pleier å sladde inne på depo om vinteren, med varer ! Kan på det sterkeste fraråde de! Ingen her har handlet av tollpost. Komplett bruker bare tollpost nå, var ihvertfall slik de skulle begynne med, mulig jeg ikke har fulgt med og at de har gjort noen endringer. Var jo rimelig stort oppslag her på hw.no om det også. Bagasje behandles ikke pent av fly selskapene heller, men likevel så flyr vi mye? Posten, y u no update my pakkestatus? De oppdaterer som regel bare en gang i døgnet når pakka ha flytta på seg. Endret 28. januar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ikke bare jeg som venter på ting altså, venter på et viktig brev som ble sendt på torsdag som jeg trodde skulle komme idag. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen her har handlet av tollpost. Komplett bruker bare tollpost nå, var ihvertfall slik de skulle begynne med, mulig jeg ikke har fulgt med og at de har gjort noen endringer. Var jo rimelig stort oppslag her på hw.no om det også. Bagasje behandles ikke pent av fly selskapene heller, men likevel så flyr vi mye? De oppdaterer som regel bare en gang i døgnet når pakka ha flytta på seg. Et eller annet absurd behov for flisespikkeri? Jeg tror faktisk flyselskapene behandler tingene penere enn hva jeg har sett på depo hos tollpost... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Noen gang sett hvordan de behandler bagasje på fly plasser? Endret 28. januar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei jeg har adblock og den er på, men jeg ser det her hva er det. Er det siden som lager reklame eller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Nei, ta et virussøk Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen gang sett hvordan de behandler bagasje på fly plasser? Ja, eller hadde jeg aldri utalt meg naturligvis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Know dat feeling Den følelsen der suger... De oppdaterer som regel bare en gang i døgnet når pakka ha flytta på seg. Forklarer nok saken, får vell bare sjekke igjen i morgen etter skolen. Får håpe den er snart fremme. Tar kvelden, må jobbe på en framføring. God natt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Forklarer nok saken, får vell bare sjekke igjen i morgen etter skolen. Får håpe den er snart fremme. Regner med du har Postens sporings-app, så du kan oppdatere på skolern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Regner med du har Postens sporings-app, så du kan oppdatere på skolern Har den men er veldig opptatt på skolen fortiden så jeg sjekker bare når jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pakken kommer uansett ikke fortere fram uansett hvor mye man sporer den! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei jeg har adblock og den er på, men jeg ser det her hva er det. Er det siden som lager reklame eller Mest sannsynlig malware, skaff deg antivirus! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har microsoft security essentials Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pakken kommer uansett ikke fortere fram uansett hvor mye man sporer den! Haha, vet det. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har den men er veldig opptatt på skolen fortiden så jeg sjekker bare når jeg er hjemme igjen. Neida. Man har alltids friminutt eller en kjedelig time... Men det er uansett mye gøyere å sjekke når du kommer hjem, da har du noe å glede eg til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Neida. Man har alltids friminutt eller en kjedelig time... Men det er uansett mye gøyere å sjekke når du kommer hjem, da har du noe å glede eg til I know! Skal bare bli ferdig med den teite framføringen så er det å se om den er her! Hvis ikke får jeg trøste meg med prøve i samfunn.... Men helvete jeg gleder meg til første og andre verdenskrig! Da er det å sikte for 6'er og jobbe hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Må virkelig ta kvelden nå! God natt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 MTK og TheMightyUnknown tusen takk for hjelpen dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå