Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Nja, mye bortkasta penger egentlig, men jeg har ikke lest noen av de 3 testene enda.

 

Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker rog branding og hvorfor må det være rødt, ingen liker rødt, jeg for min del kan sikkert skrive en lang tale om fargen rødt og hvor mye jeg misliker den i en PC.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nu vel, en tale var vel litt overdrivelse, men jeg har sjeldent syns at fargen rød er noe pen, den kan passe på enkelte ting, men "alle" har jo rødt idag, samme som blått, men blå er en mildere farge å tåle, folk får nå velge selv, det kan ikke jeg stå for, kjenner jeg blir noe kvalm av rog navnet også, kan jo ha noe med en jeg kjente som var i overkant rog fanboy uten at det faktisk er noe ekstremt spesielt med det.

Alt som ikke er rog brandet funker jo upåklagelig til gaming det også.

 

Eneste jeg ser med rog er vel den link greia deres der du kan overvåke ifra en anna maskin, men hva er problemet med 2 skjermsoppsett eller det å tabbe ut av spill?

 

Men ingenting slår MSI lighnting kortene :dribble:

 

Å?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nja, mye bortkasta penger egentlig, men jeg har ikke lest noen av de 3 testene enda.

 

Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker rog branding og hvorfor må det være rødt, ingen liker rødt, jeg for min del kan sikkert skrive en lang tale om fargen rødt og hvor mye jeg misliker den i en PC.

 

Jeg liker nå da fargen rød, men jeg er vel ingen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kjøpe 7970 platinum kort for at det skal slå ett usselt 660 kort, det holder med ett vanlig 7970, mid range er og blir mid range, det kan aldri konkurrere med high-high+.

 

Mitt kort som er en erstattning for mitt døde 4870(yter hakket bedre, men er rimelig likt) kan kjøre BF3 med alt på ultra, men du vil jo få 0,5fps eller noe, noe overdrevet, men det vil jo hakke her ifra til månen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvis han er fanboy så er jo det ikke noe mening i og diskutere med han heller. Så lenge DU er fornøyd med skjermkorte så har det mindre å si hva alle andre mener!

 

+1

 

 

Han var bare nvidia fanboy og likte ikke amd, så grunnlaget for sammenligning var egentlig ikke der.

Ville nå tro at 7970 er på nivå med 670/680...

 

7970 er på nivå med 670 og 680. Hvis han ikke var klar over det, er 7970 sjef på Metro 2033 på alt max'a ut. :p

Lenke til kommentar

Dere glemmer hvor bra 7970 klokker i sammenligning med 670/680. Det er den virkelig store styrken til de kortene, samt du kan overvolte, noe du ikke kan med Nvidia sin Kepler generasjon.

 

Handler folk faktisk av Tollpost? Har hatt mange kompiser som har jobbet på gulvet, og tingene blir ikke akkurat pent behandlet.

Lastebilene pleier å sladde inne på depo om vinteren, med varer ! :D

 

Kan på det sterkeste fraråde de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...