w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ok da, litt mer realistisk og enkelt xXX0pTicSNipZxXzxxz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 xXzzZirFaNb0YXxxzzzxZXZXZzxzxzxzxZX Akkurat det jeg forventet fra deg uanz. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor det? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du må ALLTID ha mange X'er både store og små, det viser at du er seriøs gamer 2k13 lizm. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Akkurat, Kromskallen skulle jo ha et seriøst nick og jeg kom med to forslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Dere er håpløse. Skal ikke ha mase XXXXXXXXXXXXXX i det forbanna nicket. Skal være lett å huske og lett å si i Let's Playene for faen. Endret 28. januar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det var jo bare kødd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes det er dumt av dere. Jeg spør etter et seriøst nick og ikke noe tulle-nicks. Er det så forbanna vanskelig? Men nei, selvfølgelig slenger dere inn teite nicks som ingen i verden ville brukt. Jeg vil kun ha seriøse nicks, dem som har noen useriøse kan bare holde dem for seg selv, takk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 "sikle sikle" Har ikke økonomi til den hobbien lengre, men håper jeg kan ta den opp når jeg har skikkelig inntekt og ikke en milliard andre utgifter. Lager du skikkelig bane også, eller er du mest togmann? Jeg får alltid så dilla på naturen, så blir sittende å dille med trær og skog i alt for mange timer... Lever amundsen hobby enda eller? Edit: Vurderer å legge inn Windows 8 på den stasjonære... Hvordan er spill ytelsen i det sammenlignet med Win 7? Skal prøve og lage meg en tog banne i en elgitar gigbagg, men ikke før om år begynder inn kjøpet da må spare hardt nå. Amundsen Hobby de lever. Og byggingen begynder om ca 2 år da fra nå av om jeg er må samle info da studere allt har med det tåg og gjøre da. exe jeg prøve på noe av den dur som heinepedersen tog bane i et salongbord. er i ca 120cmx 80cm da men det blir sikkert ikke like bra som han da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes det er dumt av dere. Jeg spør etter et seriøst nick og ikke noe tulle-nicks. Er det så forbanna vanskelig? Men nei, selvfølgelig slenger dere inn teite nicks som ingen i verden ville brukt. Jeg vil kun ha seriøse nicks, dem som har noen useriøse kan bare holde dem for seg selv, takk. Ingen grunn til å hisse seg opp, de tuller jo bare Uansett er det ingen som kan finne opp et bedre navn til deg enn deg selv, vi kan ikke vite dersom vi ikke vet hva du et ute etter... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen grunn til å hisse seg opp, de tuller jo bare Uansett er det ingen som kan finne opp et bedre navn til deg enn deg selv, vi kan ikke vite dersom vi ikke vet hva du et ute etter... Jeg vet de tuller men var ikke tiden til å tulle på! Jeg har ikke hisset meg opp, jeg er bare meget skuffet over at dem slengte inn tulle-nicks når jeg trenger et bra mest. Dra deg på Steam for faen. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Dra deg på Steam for faen. Yes, sir! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Føler "Kromskallen" er litt utdatert nå... Noen her som har forslag til et kult YouTube-navn som jeg kan i tillegg bruke på masse annet også? Må være på engelsk og det skal være seriøst! Hva med og bruke noe fra favoritt spillet ditt da, eller musikk eller film da er det noe der du kan bruke da? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Haha, ja, tror de har trollet pakka mi i 3 dager i Oslo, jeg syns det er usedvanlig imponerende at de har sendt pakka rundt på en terminal i 3 dager før de fant ut at oi, kanskje vi skal sende den over til en posten Norge terminal i stedet, ja så lurt. De har brukt like mange dager bare i Oslo med pakka som posten bruker på å frakte pakka hit til mitt postkontor. Skal jeg bestille ifra komplett en gang til så må jeg vel prøve det andre valget "post i butikk" istedet for slik mypack hente greie i butikk, det kommer jo til samme butikk/post kontor uansett her så spiller ingen rolle og det er en 6kr forskjell, lol, skeptisk til at det hadde vært bedre, men hvem veit. Tollpost er faktisk mye raskere enn posten her jeg bor.. også kommer pakken på butikken jeg jobber hos.. som også er 2 min unna huset mitt istedenfor nesten andre siden av øya om jeg velger posten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva med og bruke noe fra favoritt spillet ditt da, eller musikk eller film da er det noe der du kan bruke da? Joda men er ikke helt det samme... Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Skilpadden! Ikke mange XXXxxxXXxxxxx og det er lett og si i Let's Play. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Skilpadden! Ikke mange XXXxxxXXxxxxx og det er lett og si i Let's Play. Haha det er så men er ikke engelsk. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Var egentlig bare kødd også... Endelig kan jeg kjøre stabilt Raid0... var ustabilt som faen på det gamle Gigabyte hovedkortet mitt.. Endret 28. januar 2013 av FurrFoxer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva med agent 47 eller Agent XX7 da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva med NuddlePwner? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå