Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, jo. Det er svart, altså penere. :p Jeg liker ikke den oransje fargen, og de fargene på tastene, skal man ha tastatur, bør det bare være en farge, og ikke flere, det blir så rotete.

Hva slags farger da? Bakgrunnsbelysning på tastene? Hvis det er det du snakker om er det myyye bedre med hvit lys... Farget ser jo helt forferdelig glorete ut :nei: Det er jo nesten bare for "pynt" det lyser jo nesten ikke noe særlig godt...

Unnskyld, misforsto litt, men gråe taster i tillegg er ikke noe rotete? Det er faktisk en liten "fordel" når man spiller....

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er bra! Hjernrystelse er noe dritt!

Trenger hjelp på GreyZ senere idag, står i en skikkelig klein situasjon... Og har fått meg banditskin... :(

Hehe, helt enig. Jeg daua selv 2 ganger igår, så vet ikke helt om jeg kan hjelpe så utrolig mye, men kommer innpå, bare send meg en melding på steam.

Hva slags farger da? Bakgrunnsbelysning på tastene? Hvis det er det du snakker om er det myyye bedre med hvit lys... Farget ser jo helt forferdelig glorete ut Det er jo nesten bare for "pynt" det lyser jo nesten ikke noe særlig godt...

Unnskyld, misforsto litt, men gråe taster i tillegg er ikke noe rotete? Det er faktisk en liten "fordel" når man spiller....

Snakket selvfølgelig som det ytre designet, hvordan tastaturet ser ut, jeg liker ikke oransje og svart sammen.

Edit: Og nei, det er ingen fordel når en spiller, for da skal du nok huske tastene automatisk, det er akkurat som når man skriver uten å se på tastaturet.

Hey folkens!

Det hadde vore fint om dykk kunne satt av 2minutt til å signere her: http://www.petitiono...flix/signatures

Det er for å lage til ei moglegheit der ein kan sjå Netflix via Linux-distroar

Takk på førehand!

Done! Får håpe dere får Netflix snart på Linux. Er alltid bra med konkurranse! :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Må si jeg er fryktelig imponert over komplett/tollpost/mypack, not.

Angrer vel litt på at jeg valgte både komplett og mypack nå ja, posten selv bruker til sammenligning bare 3 dager, så jeg hadde hatt det på torsdag om posten norge hadde tatt seg av det, da til en dyrere pris, men gud så mye bedre enn å vente en hel uke, for den er ikke hos meg før i morra og ja, jeg veit det har vært 2 dager helg mange takk.

http://imgur.com/947xNv4

Jeg syns det er unødvendig å slike brytnings punkter, når jeg spiller så ser jeg heller ikke ned, jeg skal dog være en i lys greia di, det skal enten være hvitt lys eller ingenting.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Done! Får håpe dere får Netflix snart på Linux. Er alltid bra med konkurranse! :D

Takkar så meget! Ja, satsar på at Netflix får opp ei løysning...

Det går ann å bruke ein metode som ein privat person har satt opp, men då må du leggje inn ppa'en hans inn i systemet ditt, som tilsvarar at han kan få tilgang til alt på maskina... og det er svært få som ynskjer :)

Lenke til kommentar

Må si jeg er fryktelig imponert over komplett/tollpost/mypack, not.

Angrer vel litt på at jeg valgte både komplett og mypack nå ja, posten selv bruker til sammenligning bare 3 dager, så jeg hadde hatt det på torsdag om posten norge hadde tatt seg av det, da til en dyrere pris, men gud så mye bedre enn å vente en hel uke, for den er ikke hos meg før i morra og ja, jeg veit det har vært 2 dager helg mange takk.

http://imgur.com/947xNv4

For meg tar Trollpost alltid en dag mindre enn Posten...

Lenke til kommentar

Snakket selvfølgelig som det ytre designet, hvordan tastaturet ser ut, jeg liker ikke oransje og svart sammen.

Edit: Og nei, det er ingen fordel når en spiller, for da skal du nok huske tastene automatisk, det er akkurat som når man skriver uten å se på tastaturet.

Hehe, okay da gir meg, da er det jo ikke noe problem at det er forskjellige farger, man ser jo ikke på tastaturet uansett :p

Uansett, farget belysning gjør jo at G110 (og de fleste andre tastaturer) ser helt forferdelige ut....

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Haha, ja, tror de har trollet pakka mi i 3 dager i Oslo, jeg syns det er usedvanlig imponerende at de har sendt pakka rundt på en terminal i 3 dager før de fant ut at oi, kanskje vi skal sende den over til en posten Norge terminal i stedet, ja så lurt.

De har brukt like mange dager bare i Oslo med pakka som posten bruker på å frakte pakka hit til mitt postkontor.

Skal jeg bestille ifra komplett en gang til så må jeg vel prøve det andre valget "post i butikk" istedet for slik mypack hente greie i butikk, det kommer jo til samme butikk/post kontor uansett her så spiller ingen rolle og det er en 6kr forskjell, lol, skeptisk til at det hadde vært bedre, men hvem veit.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Føler "Kromskallen" er litt utdatert nå...

Noen her som har forslag til et kult YouTube-navn som jeg kan i tillegg bruke på masse annet også? :) Må være på engelsk og det skal være seriøst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...