Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mente var at den du linket til var mest beregnet til å filme gameplay til videoer, og ikke veldig imponerende til streaming. Men igjen, jeg kan jo ta feil.

Vet i alle fall at veldig mange som streamer fra Xbox bruker Blackmagic Intensity Pro, og de som bruker det har veldig god kvalitet.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Er bare att pakken mi har kommet, ble feil der sorry

Ingenting å unnskylde seg for! Du er åpen om at du har dysleksi, og tør fortsatt å henge rundt på forum. Det er kult, og det står respekt av det for min del! :D

 

Hva har ankommet? Altså, hva inneholdt pakken? :)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Det her som er i bildene , mere skal bli senere år da. Må må spare hardt da

 

"sikle sikle"

 

Har ikke økonomi til den hobbien lengre, men håper jeg kan ta den opp når jeg har skikkelig inntekt og ikke en milliard andre utgifter.

Lager du skikkelig bane også, eller er du mest togmann?

Jeg får alltid så dilla på naturen, så blir sittende å dille med trær og skog i alt for mange timer...

 

Lever amundsen hobby enda eller?

 

 

Edit: Vurderer å legge inn Windows 8 på den stasjonære... Hvordan er spill ytelsen i det sammenlignet med Win 7?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Herregud for et stygt tastatur... :O

 

ingress1.956x538c.jpg

 

Skjønner ikke hvordan du fant det stygt. Er et meget behagelig og pent tastatur om du har sett og prøvd det IRL. G110 er ikke noe særlig penere uansett, just sayin'.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjønner ikke hvordan du fant det stygt. Er et meget behagelig og pent tastatur om du har sett og prøvd det IRL. G110 er ikke noe særlig penere uansett, just sayin'.

 

Eh, jo. Det er svart, altså penere. :p Jeg liker ikke den oransje fargen, og de fargene på tastene, skal man ha tastatur, bør det bare være en farge, og ikke flere, det blir så rotete.

Lenke til kommentar

Jeg et litt opptatt av at det skal være en ren plain farge, eller to rene farger.

Jeg personlig kjenner jeg blir oppgitt når de må bruke makro taster, taster med andre farger, for tydeligvis er jeg så blind at jeg ikke finner "wasd" også dem oransje ringen, men den går an å ta av å lakkere, har sett noen har gjort det.

Og kanskje man kan få kjøpt svarte "wasd" og piltaster ifra logitech.

Logitech har forsåvidt skjønt det, bare at de gjerne kunne lagd en anna versjon også som er mindre "jålete".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...