Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet.

 

Altså, jeg har egentlig ikke sett nytten med surround headsett, er egentlig bare bortkastet penger. Du finner nok bra headset for gaming som er steroeo.

Lenke til kommentar

Vent litt... Har du G35 OG Razer charactdmnj eller hva det enn heter?

Ja, G35'n knakk og carcharias mistet lyden PGA kontorstolen

 

Du ødela headset'et ditt selv? Hadde ikke vert en prioritert sak hos meg heller, heh..

Logitech spurte meg ikke om hvordan det ble ødelagt :p

 

Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet.

Carcharias har helt grei lyd :p Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet.

Fant igjen carcharias headsettet og har lyd på venstre øreklokke... Det er litt mye bass, men ellers så syns jeg lydkvaliteten er god. Det går vel sikkert ann å skru ned bassen på et eller annet program
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Yepp, derfor jeg går for CM Storm QuickFire Rapid Gaming Keyboard :p

 

Hehe. ;)

 

 

Nei Mighty, det må du ikke si! Fineste mekaniske der ute, ikke sant en av dere som sa meg imot når jeg skrev at det så jævla stygt ut?

Er ihvertfall ikke alene.

 

Jeg kunne ikke bare si "oi, for et flott tastatur" når det ser helt forjævelig ut.. :p

 

Edit: Men jeg har lyst på et mekanisk tastatur snart selv, jeg likker ikke følelsen av ikke-mekanisk.. Men jeg skulle håpet at Logitech hadde holdt seg til designet som G110 har med G710.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Unnskyld meg, men tastaturet skal man ikke vel sitte og studere om det er pent eller stygt da men skal brukes til og skrive på det da :)

 

Nja, vel, jeg er den typen som liker at ting er fine, og spesielt på design. Ser ikke vitsen med å kjøpe noe som ser stygt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...