MR SPEED Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 KISS HQ - ''Ladies in Waiting'' KISS HQ - ''Room Service'' :green: Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet. Altså, jeg har egentlig ikke sett nytten med surround headsett, er egentlig bare bortkastet penger. Du finner nok bra headset for gaming som er steroeo. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Vent litt... Har du G35 OG Razer charactdmnj eller hva det enn heter? Ja, G35'n knakk og carcharias mistet lyden PGA kontorstolen Du ødela headset'et ditt selv? Hadde ikke vert en prioritert sak hos meg heller, heh.. Logitech spurte meg ikke om hvordan det ble ødelagt Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet. Carcharias har helt grei lyd Endret 27. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Mac brukere Noen er så laterlig smarte... Ironisk at du skrev "laterlig". Det var litt latterlig. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, men jeg har unnskyldning Har ikke "anti-ghosting" på membrane tastaturet mitt 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dårlig unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Neida, synes den var god jeg 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sååå...Hva bør jeg velge? Stereo eller surround? Spiller mye First-person og er ikke audiofil, så kan gjerne ofre litt lydkvalitet. Fant igjen carcharias headsettet og har lyd på venstre øreklokke... Det er litt mye bass, men ellers så syns jeg lydkvaliteten er god. Det går vel sikkert ann å skru ned bassen på et eller annet program Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Mac brukere Noen er så laterlig smarte... Har spørt beste kameraten min om han laterlig smart.. for han har mac Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har spørt beste kameraten min om han laterlig smart.. for han har mac Hva sa han? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 [ Hva sa han? Han har ikke svart, for det tar lang tid få svar da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Herregud for et stygt tastatur... :O Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Yepp, derfor jeg går for CM Storm QuickFire Rapid Gaming Keyboard Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nei Mighty, det må du ikke si! Fineste mekaniske der ute, ikke sant en av dere som sa meg imot når jeg skrev at det så jævla stygt ut? Er ihvertfall ikke alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Yepp, derfor jeg går for CM Storm QuickFire Rapid Gaming Keyboard Hehe. Nei Mighty, det må du ikke si! Fineste mekaniske der ute, ikke sant en av dere som sa meg imot når jeg skrev at det så jævla stygt ut? Er ihvertfall ikke alene. Jeg kunne ikke bare si "oi, for et flott tastatur" når det ser helt forjævelig ut.. Edit: Men jeg har lyst på et mekanisk tastatur snart selv, jeg likker ikke følelsen av ikke-mekanisk.. Men jeg skulle håpet at Logitech hadde holdt seg til designet som G110 har med G710. Endret 28. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Membrane tastatur uten "anti-ghosting" er best da... :nei2: Endret 28. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Herregud for et stygt tastatur... :O Unnskyld meg, men tastaturet skal man ikke vel sitte og studere om det er pent eller stygt da men skal brukes til og skrive på det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Unnskyld meg, men tastaturet skal man ikke vel sitte og studere om det er pent eller stygt da men skal brukes til og skrive på det da Nja, vel, jeg er den typen som liker at ting er fine, og spesielt på design. Ser ikke vitsen med å kjøpe noe som ser stygt ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Nja, vel, jeg er den typen som liker at ting er fine, og spesielt på design. Ser ikke vitsen med å kjøpe noe som ser stygt ut. Jeg har tenkt og kjøpe det da, men må vente da. Det ser fint ut da, er en på forumet som har det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå