Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vet hvorfor det er så jævelig vanskelig for meg å bruke små bevegelser når jeg spiller FPS spill? Et eksempel er når jeg bruker sniper i BF, da er det veldig vanskelig for meg å ha de små bevegelsene som skal til for å kunne sikte på fienden..

Lenke til kommentar

Steelseries Ikari sier bare jeg, eneste den var dritt på var tv missile i BF2, der var min trofaste kule mus bedre, de er også best sånn sett også, men jeg kunne jo ha skrudd ned sensen enda mer der så klart, men jeg skulle ha hamstret flere av denne musa før de slutter å lage den.

Har riktig nok optical versjonen.

Lenke til kommentar

Kulemus er deilig å spille med, perfekt sense rett "out of the box", synd med alt støvet som samler seg og at man ikke har noen sense endrings muligheter på selve musa, ja jeg veit folk kommer til å wtf, kule mus, men kule har best respons, pluss at man kan bruke kula som viskelær, lol.

Men med Ikarien så går det jo som bare faen uansett, så er ikke så stort problem.

 

 

 

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kulemus er deilig å spille med, perfekt sense rett "out of the box", synd med alt støvet som samler seg og at man ikke har noen sense endrings muligheter på selve musa, ja jeg veit folk kommer til å wtf, kule mus, men kule har best respons, pluss at man kan bruke kula som viskelær, lol.

Men med Ikarien så går det jo som bare faen uansett, så er ikke så stort problem.

 

 

 

 

Best respons har de iallefall ikke. En kulemus har mekaniske komponenter og vil derfor alltid være tregere enn en som er elektronisk.

Lenke til kommentar

Tja, elektroniske ting blir for "twitchy" kind of for meg, dvs jeg bruker det jo nå per dags dato så klart, brukt den Ikarien i mange år nå så er jo ikke noe problem sånn sett.

Er ihvertfall ikke noe stort problem å bruke, sett bort ifra at det "nesten" ikke fins lenger, handler vel mye om hva man er vandt til også.

En del muscle memory er vel også inne i bilde når man har brukt en og samme ting over lengre tid.

Jeg bytter aldri ut noe som funker før det er ødelagt og da gjerne i samme produkt igjen, ihvertfall mus/tastatur/joystick/headset type ting.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ok, siden det er du som spør. ;)

 

Gigabyte Aivia Osmium (mekanisk tastatur)

HD PVR Gaming Edition

Xbox kontroller for Windows

 

:love:

 

Hvor bestilte du Xbox kontroller? Skulle gjerne kjøpt meg en slik jeg og, men ikke alt for dyrt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...