meg0709 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Forresten, fikk vennnen din fikset det Windows XP problemet? Ja. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Top gear gutta er morsomme De skulle dratt enda en tur til lillehammer, da skal jeg jakte de ned Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 "Bolarpupper"? ...eller mannepupper hos overvektige. Finnes også, menn som får i seg så mye østrogen (kvinnelig kjønnshormon) at de utvikler pupper. Er det Andreas du snakker med…? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 JAAA, jeg elsker Top Gear!!! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Går ikke Futurama/american dad på TV lenger? Har ikke sett noen episoder av de på lenge Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Top Gear er beste bilprogrammet jeg vet om! Var på Top Gear Live i Oslo, Mars 2011. Fantastisk show! Var kun et par meter unna James May Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Top Gear er beste bilprogrammet jeg vet om! Var på Top Gear Live i Oslo, Mars 2011. Fantastisk show! Var kun et par meter unna James May ÅÅÅÅ, så heldig.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg ville så på live showet, men fikk ikke lov Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Går ikke Futurama/american dad på TV lenger? Har ikke sett noen episoder av de på lenge Hva med familie simpsons da, jeg har sesason 1 til 8 og jeg fikk nå her om dagen season 9 det er verden beste tegne film serie da :green: Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg vil se Games of Thrones igjen jeg. Det savner jeg!! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva med familie simpsons da, jeg har sesason 1 til 8 og jeg fikk nå her om dagen season 9 det er verden beste tegne film serie da :green: Simpsons er morsomt det også, men jeg likte Futurama bedre. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Top Gear er beste bilprogrammet jeg vet om! Var på Top Gear Live i Oslo, Mars 2011. Fantastisk show! Var kun et par meter unna James May Har sett mye på top gear, var ikke på noe live show, men hva går det showet egentlig ut på, sånn for å spørre dumt? Top gear er tilbake på UK tv i morra btw. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Simpsons er morsomt det også, men jeg likte Futurama bedre. Er det en norsk side jeg kan abonnere på Futrama da ??? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er det en norsk side jeg kan abonnere på Futrama da ??? Tror ikke det, men man får vel kjøpt noen sesonger på CDON? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Games of Thrones Hva er det en serie eller spill du?? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva er det en serie eller spill du?? Serie. HBO. VELDIG gode bøker og en knall serie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 NEI, jeg er ikke guttejente... Fordi en guttejente sminker seg ikke og er ikke opptatt av klær. Men jeg er dødelig glad i Top Gear, kampsporten min og litt andre mannlige ting. Så jeg er halvt gutt, halvt jente! dødelig glad i Top Gear, kampsporten min og litt andre mannlige ting. Så jeg er halvt gutt, halvt jente! Det er guttejente (værtfall her). Fordi en guttejente sminker seg ikke og er ikke opptatt av klær. Gutteguttejente. Må vell bli slikt ellers vet jeg ikke. Ja. Bra. Top Gear er beste bilprogrammet jeg vet om! Var på Top Gear Live i Oslo, Mars 2011. Fantastisk show! Var kun et par meter unna James May Dette har du ikke fortalt meg, lol. Fant du opp dette nå nettopp? Digger Top Gear men er ikke noe stor fan, greit å se på inni mellom. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er guttejente (værtfall her). Gutteguttejente. Må vell bli slikt ellers vet jeg ikke. Jeg er kanskje guttejente da... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Har sett mye på top gear, var ikke på noe live show, men hva går det showet egentlig ut på, sånn for å spørre dumt? Top gear er tilbake på UK tv i morra btw. Det går i litt av det samme som på TV, men også ting som vi publikum var litt med på, f.eks. stemming på forskjellige biler, "Hot og not" var en av de så vidt jeg husker... Dette har du ikke fortalt meg, lol. Fant du opp dette nå nettopp? Da har du sikkert glemt det Endret 26. januar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå