Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid godt å ha noen damer med klasse her i verden :p

Tror nok en del hadde sett på deg hvis du hadde hatt musa på luftetur...

Ja, det er vel kanskje greit det. Så slipper vi ihjebleket hår, silikon, kjoler som går 2 cm under skrittet og 17 cm høye hæler. Det er en fin kombinasjon.. Eller ikke.

Og ja, uansett om man er stygg eller fin så kikker nok folk da ja. Litt som dette :omg: ..

Lenke til kommentar

Ja, det er vel kanskje greit det. Så slipper vi ihjebleket hår, silikon, kjoler som går 2 cm under skrittet og 17 cm høye hæler. Det er en fin kombinasjon.. Eller ikke.

Og ja, uansett om man er stygg eller fin så kikker nok folk da ja. Litt som dette :omg: ..

Hehe, ja. Silikon pupper ser bra ut under kjolen, men når BH'en faller så er det jo to knallrunde "håndballer" som er klemt under huden...
Lenke til kommentar

Så du er født i 1980 da :)

Nei, det er jeg ikke. :laugh:

Hehe, ja. Silikon pupper ser bra ut under kjolen, men når BH'en faller så er det jo to knallrunde "håndballer" som er klemt under huden...

Ja, silikon pupper ser kjempe fine ut under klær. Men jeg ser få som har kjempe fine uten klær. Og jeg ville ikke risikert selv å få helt grusomme pupper resten av livet mitt. Og jeg er fornøyd med størrelsen jeg! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, silikon pupper ser kjempe fine ut under klær. Men jeg ser få som har kjempe fine uten klær. Og jeg ville ikke risikert selv å få helt grusomme pupper resten av livet mitt. Og jeg er fornøyd med størrelsen jeg! :D

Vent nå litt.... er du ei jente? Teit av meg å spør men når man begynner å skrive om pupper og hvor fornøyd man er så er det lov. :tease:

Lenke til kommentar

Nei, det er jeg ikke. :laugh:

Flott du er fornøyd! :thumbup: Det er ikke mange 18-åringer så de bestemmer seg for at silikon gjør tingen. De er jo ikke en gang ferdig med puberteten... Jeg skjønner ikke at noen får lov selv om de er myndige.

Lenke til kommentar

Vent nå litt.... er du ei jente? Teit av meg å spør men når man begynner å skrive om pupper og hvor fornøyd man er så er det lov. :tease:

Ja... Sist jeg sjekket hadde jeg pupper og var jente. :wee:

Flott du er fornøyd! :thumbup: Det er ikke mange 18-åringer så de bestemmer seg for at silikon gjør tingen. De er jo ikke en gang ferdig med puberteten... Jeg skjønner ikke at noen får lov selv om de er myndige.

Jeg er helt enig med deg. Jeg har ting jeg ikke er fornøyd med jeg også, men sånn er det bare. Og det er en veldig lett løsning å operere seg som 18-åring. Og har flere venninner som også har gjort det. Silikon i DD som er misformet er ikke fint. Men så lenge de er fornøyde, så er det vel greit.

Sånn hvis man ser på blogg.no - så har vel flere av toppbloggerne silikon og går ut med at det egentlig er helt greit. Og det sitter 13-åringene og er helt enige i. At silikon det gjør susen.. :hrm:

Jeg å er fornøyd med puppene mine, sånn om noen lurte, de ser riktig nok best ut med klær på.

Det er alltid bra å være fornøyd :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja... Sist jeg sjekket hadde jeg pupper og var jente. :wee:

Var på tide vi fikk ei jente på tråden! :)

Forresten, man trenger ikke å ha pupper for å være jente, if you know what I mean... :ph34r:

Lenke til kommentar

Var på tide vi fikk ei jente på tråden! :)

Forresten, man trenger ikke å ha pupper for å være jente, if you know what I mean... :ph34r:

Jeg er ikke så jente at det er farlig altså. Jeg er litt mannlig innimellom, men det er vel lov :green:

Nei, det er sant. Har møtt menn som har hatt myyyye større puppere enn meg...

Lenke til kommentar

Huff, neste uke blir ræva... To prøver og en framføring. Godt jeg har en pakke til trøst som inneholder HD PVR, Gigabyte Aivia Osmium og en X360 kontroller for Windows på vei. :3

Neste uke har jeg prøve muntig, + en hel del fremføringer som må jobbes med, så ikke klag du! :p Funker ikke vanlige Xbox kontrollere på PC da? Trodde du sa det? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg er ikke så jente at det er farlig altså. Jeg er litt mannlig innimellom, men det er vel lov :green:

Nei, det er sant. Har møtt menn som har hatt myyyye større puppere enn meg...

Her kaller vi det "guttejente" elns. Credz til den som fant opp det. :p

"Bolarpupper"? :huh:

Neste uke har jeg prøve muntig, + en hel del fremføringer som må jobbes med, så ikke klag du! :p Funker ikke vanlige Xbox kontrollere på PC da? Trodde du sa det? :hmm:

Jo men trenger en slags "padde" for dem som man ikke får tak i separat. ;)

Lenke til kommentar

Her kaller vi det "guttejente" elns. Credz til den som fant opp det. :p

"Bolarpupper"? :huh:

Jo men trenger en slags "padde" for dem som man ikke får tak i separat. ;)

NEI, jeg er ikke guttejente... Fordi en guttejente sminker seg ikke og er ikke opptatt av klær. Men jeg er dødelig glad i Top Gear, kampsporten min og litt andre mannlige ting. Så jeg er halvt gutt, halvt jente!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...