Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Galaxy er bedre. Snappys har blitt dårligere Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 noen som vet hva forskjellen er på de Corsair viftene, ? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Galaxy er bedre. Snappys har blitt dårligereJeg syns ikke at Galaxy er bedre. Som sagt...Snappy's er eneste som duger. Man får dritmye av alt, og det er SMAKfullt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Smaken er som baken, men personlig synes jeg Snappys var bedre før. De leverer ikke best lenger og flere jeg kjenner drar heller ikke innom de. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) noen som vet hva forskjellen er på de Corsair viftene, ? hvilke corsair vifter? viss det er de nye corsair så er det forskjellen på AF og SP? og quiet-performance? forskjellen på AF og SP er Air-flow og Static Presure Endret 9. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Smaken er som baken, men personlig synes jeg Snappys var bedre før. De leverer ikke best lenger og flere jeg kjenner drar heller ikke innom de. Som du sier...smaken er som baken. Noen liker mora, andre liker dattera. Du liker mora. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Morsom du... kan også anbefalle stig inn i Lierbyen. De har også meget bra Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Er bare étt sted i Drammen hvor jeg kjøper kebab. Eneste stedet som duger uansett hva andre sider. Snappy's. Purken kjøper også maten sin der. Og det er et godt tegn. Jeg spiser så mye kebab at han som eier stedet alltid vet hva jeg skal ha. Får også stor til prisen av liten. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Morsom du... kan også anbefalle stig inn i Lierbyen. De har også meget bra Nå forviller jeg meg sjelden opp til Lierbyen. Men jeg kan jo prøve engang jeg er der. Jeg spiser så mye kebab at han som eier stedet alltid vet hva jeg skal ha. Får også stor til prisen av liten. Hehe..du er som meg og Tikka du da. Endret 9. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) noen som vet hva forskjellen er på de Corsair viftene, ? hvilke corsair vifter? viss det er de nye corsair så er det forskjellen på AF og SP? og quiet-performance? forskjellen på AF og SP er Air-flow og Static Presure Kan jo skrive det enda litt enklere. AF er kabinettvifter. SP er radiator (og luftkjøler vifter?). Edit: Tips til mat når du har feber, "ødelagt" hals og ingen matlyst? Endret 9. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Edit: Tips til mat når du har feber, "ødelagt" hals og ingen matlyst? Cola! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Når blei Cola mat? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Cola med lite kullsyre er bedre dersom halsen er sår. Juice og isTe fungerer også bra. Potetgull med saltsmak, eller salt godteri generelt. Matlysten er som regel meget lav når man har sår hals og feber. Spis det du har lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Takk, da blir det cola, oversukret te og potetgull Når blei Cola mat? Er det godt så er det mat. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Når blei Cola mat? "Food is any substance consumed to provide nutritional support for the body." - http://en.wikipedia.org/wiki/Food Endret 9. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hehe...er ikke så mye liv her nå som det var de første dagene. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Hellstrøm rydder opp hjemme på TV3 nå Første programmet i sesongen. Blir bra Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hellstrøm rydder opp hjemme på TV3 nå Første programmet i sesongen. Blir bra Han tjommien på ITavisa har svart deg. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ser på Alt for Norge her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå