Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

heheh, kjøpt en hel boks med Cherry Coke, bare til meg selv :D

Kosta faen meg 159,- + 12 kr pant per boks! :hrm: Men verdt det!

 

Hel boks ja, kjempe mye! Lol.

 

 

En hel boks var mye! :dribble:

 

Eller mener du fridge pack tingen?

 

Haha, fant det utrolig lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tror dere jeg får flere viewers om jeg gjør commentary? :p

 

Har utrolig mange venner som vil at jeg skal gjøre commentary. Har testet stemmen min på video og er egentlig helt grei men er litt merkelig å høre seg selv. Problemet mitt er at jeg ikke har en anelse om hva jeg skal præike om. Det skyldes nok pga. jeg har ingen erfaring med commentary + er ikke så trygg på det.

Lenke til kommentar

En hel boks var mye! :dribble:

 

Eller mener du fridge pack tingen?

 

Vel det er som jeg skrev 12 kr pant per boks som åpenbart betyr at det er 12 stk. i boksen :p

 

Hel boks ja, kjempe mye! Lol.

 

 

 

 

Haha, fant det utrolig lite.

 

Jaha, someone is jelly :p

Neida...men dere kan velge selv om dere synes det er lite men jeg synes ca. 4 liter brus er en del for en hel natt alene. Kan godt være dere drikker mer selv da men....

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Tror dere jeg får flere viewers om jeg gjør commentary? :p

Har utrolig mange venner som vil at jeg skal gjøre commentary. Har testet stemmen min på video og er egentlig helt grei men er litt merkelig å høre seg selv. Problemet mitt er at jeg ikke har en anelse om hva jeg skal præike om. Det skyldes nok pga. jeg har ingen erfaring med commentary + er ikke så trygg på det.

Det første du kan gjøre er å snakke litt om deg selv og at du må ha tema å snakke om. Du kan spørre subscribere om hvilket tema eller om hva som skal bli snakket om. Det er også morsomt å høre på pinlige historier.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Vel det er som jeg skrev 12 kr pant per boks som åpenbart betyr at det er 12 stk. i boksen :p

Tenkte på at du tok med beløpet du betalte etter at jeg hadde kommentert :p

 

Var på denne måten jeg klarte å sprenge et Koss Porta Pro :p

Porta pro er jo billige headset :p Jeg kan få kjøpt et for 200 NOK ;) Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jaha, someone is jelly :p

Neida...men dere kan velge selv om dere synes det er lite men jeg synes ca. 4 liter brus er en del for en hel natt alene.

 

Nja, litt... Har lyst på cola. :3

 

 

Det første du kan gjøre er å snakke litt om deg selv og at du må ha tema å snakke om. Du kan spørre subscribere om hvilket tema eller om hva som skal bli snakket opp. Det er også morsomt å høre ompinlige historier.

 

Merket ekstremt mye til dette du foreslår nå. Jaja, er bare å prøve seg fram egentlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...