Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er jeg usikker på. Min Cpu bruker ikke mye over 50-60 prosent på 64 server. Hvis du søker opp benchmarks så ser du at det ikke gjør noen forskjell når man har kun ett skjermkort, fordi flaskehalsen ligger _ikke på cpu_, men skjermkort. Så fort man har to rimelig kraftige skjermkort så er det ytelse å hente på OC pga. at CPU blir flaskehalsen.

Spørsmålet er igjen, er disse benchmarkene singel eller multiplayer?

Test en overklokk på back to karkand også prøver du uten. Disse kartene er så elendig kodet, at alle får dårlige frames... 64 player zerg style!

Edit: Ligger på nesten 100% under Metro 64 man rush...

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Bare hyggelig :) Jeg har fortsatt litt håp for menneskeheten, men det er ikke mye som er igjen... Jeg begynner å tro verden går under pga menneskene og ikke naturkatastrofer som så og si nesten alle tror.

Jeg er sånn ikke spesielt glad i mennesker hele tiden. Folk er dumme. :hrm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Heisann, Freidig! Hjertelig velkommen til vår lille "skjitprattråd". :)

Noen som har peiling om Dustin heldigivis sender pakker på fredager? Har hørt at dem sender pakker alle hverdager til kl. 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

I så tilfelle så må du jo vente til mandag igjen før pakka beveger på seg om den sendes idag eller ikke, men en ekstra dag vente tid har jo ikke så mye å si.

Nei, er bare spent på pakken men har alt smørt meg inn med tålmodighetskrem. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva kan man gjøre med et ødelagt G35? Det er bare høyre øreklokka som har knekt, men får meg snart et nytt headaset

Haha, skjønner ikke at dere klarer å ødelegge alt. COD sin feil? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...