Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett bort ifra at det ikke er ett CPU krevende spill så klart.

 

Men fy faen tollpost som komplett bruker er faen meg ekstremtsuperduperüber trege, jeez, jeg kunne ha brukte beina å å gått til sandefjord å tilbake på tiden de har brukt på strekningen.

Er meg forunderlig at de kan bruke flere dager på en tur som hadde tatt en dag med bil opp og ned om man hadde orket det, samme gjelder for posten, men de klarer nå ihvertfall å sende ting, det klarer ikke tullpost.

 

 

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/58218_497369703649373_1470955004_n.jpg

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men så er jo msaa bare tull å drive med, gjør ikke så mye nytte anna enn å gjøre skjermkortet ditt ekstra varmt og gi deg mindre fps for ingenting.

 

Hehe, akkurat... Men jeg synes det ser veldig bra ut med msaa, men jeg gidder ikke å bruke det selv da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg syns også BF3 har gått mye mer "smooth" etter at jeg overklokket CPU'en min, nå tar jeg alt på high uten tegn til lagg som før :grin2:

 

Så bra at jeg ikke er aleine om å få effekt av overklokking! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så bra at jeg ikke er aleine om å få effekt av overklokking! :)

 

Alle får det, er bare ikke alle som er så "care" på det. :p

 

Uansett, fant mye positivt om Gigabyte Osmium. Er nok et kjøp jeg ikke vil angre på.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må få høre hva du synes om det når du får det. :) Netonnet er rimelig raske på levering også.

 

Det skal du! Tar nok kontakt på Steam elns. :)

Bestiller fra Dustin ettersom at det er 10,- kr billigere + at jeg skal kjøpe HD PVR 2 Gaming Edition i sammesleng for 1200,- kr, hehe. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...