FurrFoxer Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Alt mellom 0-30.000 NOK Hørte bare at Golf var billig å kjøpe + å holde gående, men jeg vet ikke om det en gang finnes Golf med bakhjulsdrift? Jeg skal også ha manuell girkasse, men hvordan er diesel kontra bensin bil i den prisklassen? Finner jo noen brukbare BMW'er på finn under 30k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tar kvelden nå gitt, god natt. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Den var jo ikke så dårlig, men det er forhjulsdrift. Jeg er ganske kresen Hehe, finner nok ikke Golf med bakhjulstrekk nei, er så og si bare BMW og Mercedes i den prisklassen som har. Men så ligger de generelt høyere i pris enn andre merker, som igjen gjør at du sannsynligvis ender opp med en bil i dårligere stand enn du kan få for samme pris. Selvfølgelig, er ikke noe galt i å betale ekstra for å få det du vil ha, men du burde være oppmerksom på at med en sånn bil gjør du sannsynligvis det. Ville absolutt gått for bensin om jeg var deg, diesel på en så gammel bil blir nok både tregt og bråkete. Du burde også være oppmerksom på at en BMW vil være betydelig dyrere å forsikre enn en "normal" bil. Du finner en del Mercedes'er med bakhjulsdrift i prisklassen du nevner som er utrolig fine, og de er slitesterke biler, men er ofte utsatt for mye rust. Bilen jeg linker til under ser jo grei ut sålenge det ikke er noe galt som ikke er nevnt i annonsen, kan være litt skummelt at det er under et år til den må på EU, men ellers virka det ikke så verst. Som sagt over koster det nok litt å forsikre. http://www.finn.no/f...nnkode=39130928 EDIT: Du finner en del Volvo'er også i prisklassen du nevner, om du liker dem, hehe.. Endret 23. januar 2013 av 10minutemail Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 er fra heinepedersen :green: Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Den var jo ikke så dårlig, men det er forhjulsdrift. Jeg er ganske kresen Skal du ha Golf med bakhjulsdrift er denne tingen. Sett i en Suzuki Hayabusa Turbo-motor også...slik som denne...så har du noe som fløtter på seg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hehe, finner nok ikke Golf med bakhjulstrekk nei, er så og si bare BMW og Mercedes i den prisklassen som har. Men så ligger de generelt høyere i pris enn andre merker, som igjen gjør at du sannsynligvis ender opp med en bil i dårligere stand enn du kan få for samme pris. Selvfølgelig, er ikke noe galt i å betale ekstra for å få det du vil ha, men du burde være oppmerksom på at med en sånn bil gjør du sannsynligvis det. Ville absolutt gått for bensin om jeg var deg, diesel på en så gammel bil blir nok både tregt og bråkete. Du burde også være oppmerksom på at en BMW vil være betydelig dyrere å forsikre enn en "normal" bil. Du finner en del Mercedes'er med bakhjulsdrift i prisklassen du nevner som er utrolig fine, og de er slitesterke biler, men er ofte utsatt for mye rust. Bilen jeg linker til under ser jo grei ut sålenge det ikke er noe galt som ikke er nevnt i annonsen, kan være litt skummelt at det er under et år til den må på EU, men ellers virka det ikke så verst. Som sagt over koster det nok litt å forsikre. http://www.finn.no/f...nnkode=39130928 EDIT: Du finner en del Volvo'er også i prisklassen du nevner, om du liker dem, hehe.. Den så jo fin ut den, men hvordan er denne tror du?` http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39038779 Skal du ha Golf med bakhjulsdrift er denne tingen. Sett i en Suzuki Hayabusa Turbo-motor også...slik som denne...så har du noe som fløtter på seg. Haha, joda, men så trenger jeg litt skills i å skru også Men er ikke hayabuza motorene dyre? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Men er ikke hayabuza motorene dyre? Hehe...det er ikke akkurat en billig motor nei. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Denne bilen er jo konge da! kom tilfeldigvis over den; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39274324&ov=web&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true Ikke bakhjulstrekk da, men firehjulstrekk! Kommer opp de bakkene du snakket om da! hehe Edit: Ser nå at bilen faktisk har lekkasje problemer og starter ikke, beklager! Endret 23. januar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Leste det selv Var veldig mye rust på bremseskivene også... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Edit: Ser nå at bilen faktisk har lekkasje problemer og starter ikke, beklager! Og den skal han ha 36.000 for... Hvilken drømmeland bor han i? Hele bilen ser jo ut som en søplehaug.....men det er jo Audi. Endret 23. januar 2013 av Maximalyd 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har fortsatt sånn ca 1 år på å bestemme meg for bil da Er ikke noe stress å lete etter det nå. Blir nok trolig kebab-kjerre eller en mercedes hvis alt går som planlagt, viss ikke så blir det nok en liten peugeot til 5.000 NOK Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Du har ikke vurdert Mitsubishi da? Ser nå at du er veldig opptatt av bakhjulstrekk, såeh.. nvm. Endret 23. januar 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hadde ikke tenkt på mitsubitchi en gang Den eneste mitsubishi'ene som frister er lancer og evo, men de er dyre F.eks denne Lancer'n http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=39178856 Endret 23. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Og den skal han ha 36.000 for... Hvilken drømmeland bor han i? Hele bilen ser jo ut som en søplehaug.....men det er jo Audi. Hehe, og hvilken bil har du om jeg tør spørre? Det er jo en bil med mye hester da, men likevell er jo 36k mye fir en bil som ikke engang starter. Det finnes sikkert noen som er interessert i å kjøpe for å kunne mekke litt på den etterpå. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du har ikke vurdert Mitsubishi da?Delene til Mitsubishi er dyre da, så kostbart å holde vedlike. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Godt mulig, har heldigvis ikke hatt noen store problemer med min. Ellers er det jo mange som kjøper Mazda som sin første bil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 sj3f: Jeg trur Maximalyd har bedre bil en den her da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hehe, og hvilken bil har du om jeg tør spørre? Jeg har en SAAB som ser adskillig bedre ut enn den Audi'en hvertfall. Ikke er det rust på den heller. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hadde det ikke vært morsomt å møtt opp på skolen i en sånn? Den bilen på slutten altså... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hadde det ikke vært morsomt å møtt opp på skolen i en sånn? Den bilen på slutten altså... hvorfor ikke det da, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå