Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var jo ikke så dårlig, men det er forhjulsdrift. Jeg er ganske kresen

 

Hehe, finner nok ikke Golf med bakhjulstrekk nei, er så og si bare BMW og Mercedes i den prisklassen som har. Men så ligger de generelt høyere i pris enn andre merker, som igjen gjør at du sannsynligvis ender opp med en bil i dårligere stand enn du kan få for samme pris. Selvfølgelig, er ikke noe galt i å betale ekstra for å få det du vil ha, men du burde være oppmerksom på at med en sånn bil gjør du sannsynligvis det.

 

Ville absolutt gått for bensin om jeg var deg, diesel på en så gammel bil blir nok både tregt og bråkete.

 

Du burde også være oppmerksom på at en BMW vil være betydelig dyrere å forsikre enn en "normal" bil. Du finner en del Mercedes'er med bakhjulsdrift i prisklassen du nevner som er utrolig fine, og de er slitesterke biler, men er ofte utsatt for mye rust.

 

Bilen jeg linker til under ser jo grei ut sålenge det ikke er noe galt som ikke er nevnt i annonsen, kan være litt skummelt at det er under et år til den må på EU, men ellers virka det ikke så verst. Som sagt over koster det nok litt å forsikre.

 

http://www.finn.no/f...nnkode=39130928

 

EDIT: Du finner en del Volvo'er også i prisklassen du nevner, om du liker dem, hehe..

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Hehe, finner nok ikke Golf med bakhjulstrekk nei, er så og si bare BMW og Mercedes i den prisklassen som har. Men så ligger de generelt høyere i pris enn andre merker, som igjen gjør at du sannsynligvis ender opp med en bil i dårligere stand enn du kan få for samme pris. Selvfølgelig, er ikke noe galt i å betale ekstra for å få det du vil ha, men du burde være oppmerksom på at med en sånn bil gjør du sannsynligvis det.

 

Ville absolutt gått for bensin om jeg var deg, diesel på en så gammel bil blir nok både tregt og bråkete.

 

Du burde også være oppmerksom på at en BMW vil være betydelig dyrere å forsikre enn en "normal" bil. Du finner en del Mercedes'er med bakhjulsdrift i prisklassen du nevner som er utrolig fine, og de er slitesterke biler, men er ofte utsatt for mye rust.

 

Bilen jeg linker til under ser jo grei ut sålenge det ikke er noe galt som ikke er nevnt i annonsen, kan være litt skummelt at det er under et år til den må på EU, men ellers virka det ikke så verst. Som sagt over koster det nok litt å forsikre.

 

http://www.finn.no/f...nnkode=39130928

 

EDIT: Du finner en del Volvo'er også i prisklassen du nevner, om du liker dem, hehe..

Den så jo fin ut den, men hvordan er denne tror du?`

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39038779

 

Skal du ha Golf med bakhjulsdrift er denne tingen. ;) Sett i en Suzuki Hayabusa Turbo-motor også...slik som denne...så har du noe som fløtter på seg. ;)

 

 

Haha, joda, men så trenger jeg litt skills i å skru også :p Men er ikke hayabuza motorene dyre?

Lenke til kommentar

Og den skal han ha 36.000 for... Hvilken drømmeland bor han i? :D

Hele bilen ser jo ut som en søplehaug.....men det er jo Audi. :p

 

Hehe, og hvilken bil har du om jeg tør spørre? :p

Det er jo en bil med mye hester da, men likevell er jo 36k mye fir en bil som ikke engang starter. Det finnes sikkert noen som er interessert i å kjøpe for å kunne mekke litt på den etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...