Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, fail. :wee:

 

Ja, visste det var Cherry MX, det har vel de aller fleste :p

Mente jo selvfølgelig farge, skulle spesifisert meg litt mer. Cherry MX Red er jo veldig bra til gaming sies det. Håper jeg får teste det også snart ;)

 

EDIT: Har du forresten lest litt tester og sånn av tastaturet? Slik at du er sikker på at det er det du vil ha? Siden det er jo et relativt dyrt tastatur....

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, visste det var Cherry MX, det har vel de aller fleste :p

Mente jo selvfølgelig farge, skulle spesifisert meg litt mer. Cherry MX Red er jo veldig bra til gaming sies det. Håper jeg får teste det også ;)

 

Bare å komme ut en tur, kompis. :3

Lenke til kommentar

Ah, skjønte det sånn at du snakket om en spesiell Golf, heheh.. Så du nevnte bakhjulstrekk, vet ikke hvor lett det blir å få en billig BMW som holder en stund.. Spørs selvfølgelig hva du mener med billig.

Alt mellom 0-30.000 NOK :p Hørte bare at Golf var billig å kjøpe + å holde gående, men jeg vet ikke om det en gang finnes Golf med bakhjulsdrift? Jeg skal også ha manuell girkasse, men hvordan er diesel kontra bensin bil i den prisklassen?
Lenke til kommentar

Hva er så spesielt med Filco?

 

Er vel ikke noe spesielt med de, ser den siden jeg sjekker på at de har dumpet prisene en del, men de er mer nøytrale enn alle disse "gaming" tastaturene som egentlig bare er jævlig glorete og det er jo kvalitet bak det også, Filco har jo eksistert en stund også tar de seg greit betalt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er du gal? :p Den var ikke så fæl, men huff, cabriolet og rød lakk... også racing striper bare på baksjermen :p

 

Haha, kanskje lakken er falma litt, men det kan fikses. :thumbup: Vet ikke hvor du bor, men det er vel alltid praktisk å kunne ta ned taket, de få dagene det er fint og lufte seg litt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kromskallen: når du har kjøpt det tastaturet så må du si i fra her om det er bra, for det frister litt det oxo for meg, men det sj3f har frister nesten litt mere :) da

 

Det skal jeg hvis jeg kjøper det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...