MR SPEED Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Skal til rema i morgen og spøre sjefen der, kan ta inn Pringles Extreme Cheese and Chilli fy f##n den var hot. Fikk smaks test av Pringles Extreme Cheese and Chilli før den kom ut butikkene digg deluxx men sterk ja Endret 9. september 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 hvem av viftene er røde ? http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10464&mfr=CORSAIR Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 hvem av viftene er røde ? http://www.komplett....464&mfr=CORSAIR Alle, det følger med en blå, en rød og en hvit ring i alle pakkene. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det følger med tre typer ringer som er utskiftbare så alle er røde hvis du skifter ringer på de Litt for sein Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) ikke kjøp vifter fra komplett! koster mer enn nødvendig finnes dobbelpakker her og der som er nesten samme pris som for 1 hos komplett. tok vel kanskje litt i med den Endret 9. september 2012 av itaSalat 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jupp... bra forum og trivelige folk her. Takker for velkomsten TSP faen som nettet suger i dag. Får ikke spilt D3 med den dose lagg jeg får Spiller D3 du og, jeg har ikke fått spilt så mye i det siste men moro er det. Hva skal man ha til middag i dag,frister ikke stikke ut på kjøkkene og leke kokk...tar den lette utveien og bestiller noe Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Endte opp med pizza her. Ikke ork til stort annet her. Føler det blir billig på byen når man får en mugge med øl for en hundrelapp Endret 9. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Bestilte pizza her selv. Er forkjøla og ganske gåen i toppen av det, så orker ikke å stå og lage mat. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Blir ikke noe sånt her. Vanlig kjeddelig mat. Kanskje fruen tar med seg hjortegryte med seg hjem fra jobb Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tror jeg bare stikke ned på hjørne og kjøper et par kebab tallerkener..fikk plutselig lyst på det Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 hadde kebab i natt... tror jeg skal slutte med å spise "usunt" og drikke mindre. Hater søndager som denne Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kebab er jo best da, har fast "kebab onsdag" jeg. Slutter tidlig på skolen og da rekker jeg å spise kebab før bussen kommer. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kebab er godt det ja men det varierer...kjøper aldri fra sjappene som lager kebaben med dette ekle farsekjøttet,må være ekte sau eller oksekjøtt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 er direkte "uggen" i hele kroppen i dag. Får jo fylleangst av en kveld/natt som jeg hadde nå Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Viktig å ikke gi opp forsøkene på å skape aktivitet og gode diskusjoner. Det blir fort en ond sirkel når folk tenker "men der er det jo ikke aktivt". Abonner gjerne på kategorien, slik at du får et (øyeblikkelig, daglig, ukentlig) epostvarsel når nye tråder startes. Kanskje kan du være en av de som vekker til live en annen forumdel igjen? Jeg gir aldri opp. Velkommen skal dere være!Takk takk. Jeg trives godt allerede. Endret 9. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kebab er godt det ja men det varierer...kjøper aldri fra sjappene som lager kebaben med dette ekle farsekjøttet,må være ekte sau eller oksekjøtt. Er vel 5 kebabsjapper ved skolen her, men det er bare en av dem jeg synes har god kebab. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Velkommen skal dere være! Jo, takk for det. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 er direkte "uggen" i hele kroppen i dag. Får jo fylleangst av en kveld/natt som jeg hadde nå Fylleangsten er jo deilig da. Da er det bare å legge seg under senga, ta en sovetablett og stå opp på Mandag. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Lurer på når prime får jellybean egentlig Endret 9. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Er vel 5 kebabsjapper ved skolen her, men det er bare en av dem jeg synes har god kebab.Er bare étt sted i Drammen hvor jeg kjøper kebab. Eneste stedet som duger uansett hva andre sider. Snappy's. Purken kjøper også maten sin der. Og det er et godt tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå