Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

De skulle stoppet på BF2, BF2 var tha shit på både heli og fly og alt annet, 2142 var jo rimelig unødvendig ifra dag 1, jeg prøvde det aldri, men det kom seg jo nesten ikke ut av start gropa før det "døde", dvs folk spilte det jo, men det var begredelige greier og lite aktivitet etter kort tid.

 

Det er synd DICE, eller er vel EA som pusher, ikke kan innse at det de bygde opp ifra dag 1 med bf1942 har de nå kjørt i grøfta, en grøft med kvikksand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Helt ening, men siden betatesting begynner nå i sommer så tyder det ganske mye på at det kommer til høsten.

 

Og det er kjipt, indeed.

 

Aldri for tidlig.

 

Så absolutt er det for tidlig. En spill serie som Battlefield blir jo ødelagt dersom det ikke brukes mye tid og energi på å lage det best mulig, og to år er alt for lite for å lage et bra spill. BF3 er helt OK, men den slår ikke de gamle spillene, uansett hvor bra grafikken er. BF2 er blant de beste spillene gjennom tidene, og med tanke på hvilken vei Call Of Duty f.eks gikk så ser vi en tåpelig EA følge rett bak den.

 

Edit: Men jeg kommer ikke til å snakke tull om Dice, da det spille studioet er blant de beste, problemet er at EA er dem som sitter på pengebunken, hadde bare Dice vært som Valve.. :(

 

Edit2: Jeg har som regel ikke god tålmodighet, men når det kommer til BF-serien kan jeg vente en stund, jeg vil ha best kvalitet for pengene.

 

Dessverre så er det slik at de skal melke mest mulig ut på kortest mulig tid og med det ser man jo resultatet av hvor dårlige spillene blir, jeg er ingen fps konsoll fan, men BC2(ja jeg veit det kom på PC, men det var orginalt ett konsoll spill) var bedre enn BF3, både med destruction og gameplay og før der hadde vi BF2 som var konge også videre med vietnam og bf1942, det er kvalitets spill, det som har kommet nå i de siste 2-3 årene er søppel i forhold.

Men vi får bare håpe at BF3 var en eneste stor beta til BF4, jeg for min del har egentlig forlatt BF skuta om da BF4 ikke blir ekstremt bra, men det BF3 er jo strengt tatt dødt, det har ingen kompetitiv verdi, ergo er spillet bare mainstream, som alt anna som vare byttes ut hvert år med noe som er helt likt.

 

Akkurat, det er problemet med spillbransjen idag, håper virkelig det endrer seg i de kommende åra, ellers er jo spill dømt til døden.. :hm:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

TheMightyUnknown: jeg er enig der att de kan bruke lang tid på og lage BF3, et exe er da bioshock 1 da 2kgames brukte jo ca 5 til 6 år på og lage det. For 2 år er lite

 

Akkurat, du har forstått det! Det gjør hele industrien lat, og dårlig med tiden.

Lenke til kommentar

Faen, sliter med at pc'en skrur seg på en 10-15 min etter jeg har skrudd den av, er heller ikke noe Wake on LAN eller noe av dette her som står på :confused:

Oppdatert BIOS? kan være en bug i versjonen du har :p

 

Et tastatur dere ville anbefalt?

http://www.dustinhom...aming-keyboard/

Vurderer å bytte mitt ut i et mekanisk.

Når jeg ser navnet på produsenten, så frister det og si nei... (har utrolig dårlig erfaring med det meste fra Gigabyte)

Men har aldri prøvd tastaturene deres.. Er vel et greit tastatur :p

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Når jeg ser navnet på produsenten, så frister det og si nei... (har utrolig dårlig erfaring med det meste fra Gigabyte)

Men har aldri prøvd tastaturene deres.. Er vel et greit tastatur

 

Har lest litt tester og erfaringer, og det får mye skryt. :)

 

Haster litt med et konkret svar. Skal bestille i løpet av denne helgen og vil vite hva jeg bør gå for. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Forklar meg det med (Ser bare flere og flere spillutviklere hiver seg på samme bølgen som COD.)

 

Står da ganske godt forklart allerede, eller? Flere spillutviklere har de siste årene begynt å masseutvikle noen bestemte spillserier som fører til dårlig kvalitet. Siste spillet som har/skal begynne med det er f.eks Hitman.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjøp det, jeg tror du blir fornøyd. Hvis ikke så har du jo angreretten. :)

 

Har god erfaring med Gigabyte så jeg går nok for det. Cherry har utrolig smooth lyd så dette er noe jeg vil ha. :)

 

 

Hvilke taster har det?

 

Cherry, bru. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...