Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er feilen hos deg da??

 

... Mega er ikke Stabil.. :( Har lyst til å laste opp musikken min der, for å lagre det, men så er det ikke stabilt gitt.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettopp derfor man kjøper EVGA. Da kan du bytte og gjøre hva du vil uten at det går utover garanti.

Hehe ok, for har jo et evga kort, og skal da vannkjøle den senere da jeg vet garantien ikke dør pga den ^^

 

____

 

Haha, fant ut at seagate baracuda er 100mb raskere i lese og skrive hastigheten enn caviar black dual processor med samme tilkobling :p

 

Og kan man sette 2 forskjellige harddisker i raid?

Lenke til kommentar

Tja, jeg kjører 2.3.4 fortsatt, funker den og jeg kjente at jeg ikke gadd hoppe på 4.0 "bølgen", men når 4.1 nå kommer så tenker jeg å plugge den i en dag, spørs jo litt når den kommer hit så klart, den artikkelen der er jo ifra idag så kan jo ta litt tid.

 

På den annen side har jeg vel aldri forstått trangen etter å alltid skal ha en update, hehe, ihvertfall ikke når ting funker bra ifra før, som det gjør hos meg.

 

Men jeg har ikke skjønt hva "project butter" er enda.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tror ikke det kan være det. Rørte ikke skjermen, bortsett fra når jeg startet den. Slo på PCen denne gangen med null problemer.

Hmm, det er eigentleg den einaste logiske forklaringen... då dette har vore problemet på litt over 30pc'ar eg har bytt/kobla til igjen skjermar på...

Særs usannsynleg at det er noko med skjermkortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg synnes jeg leste hjemmemidag,var ikke våken da helt

 

Hehe, går fint. :)

Hadde blitt litt vell tidlig med middag, hehe. Skal lage middag i kveld ettersom at oppgaven vår i dag er å vaske, støvsuge og slikt altså hjemmearbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...