Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste positive med Sibera V2 for min del er da mer bass, ja jeg liker bass, og at micen gjorde stemmen min klarere på teamspeak etc.

Selv om jeg liker bass, så foretrekker jeg heller å høre ting en bass sånn generelt, syns det er kult med bass å alt det der, men når jeg ikke kan høre folk før de står oppi ansiktet mitt da syns jeg ikke det er noe særlig lenger.

Men det er vanskelig å finne headset syns jeg, jeg driter ikke akkurat penger og det å drive å sende tilbake ti talls headset fordi de ikke innfrir er jo kjempe gøy, da blir man jo blakk på porto.

 

Hva synes du om komforten til Siberia?

hovedgrunnen til at jeg byttet er at jeg fikk vondt i ørene etter 20 min og den elendige miccen..

Megalodon kan jeg sitte med i mange timer uten problemer

Lenke til kommentar

Tja, micen er bra som sagt hos meg, men komfort?

Tja, etter en stund, en del lenger enn bare 20min så får jeg vondt oppe på høyre øre, det gjorde jeg også med ett koss SB-45 headset og det er bare høyre øre som er fucka hos meg.

Men det er derfor jeg like slike billige behind the head headset, de gjør sjeldent vondt og spiller den lyden jeg krever av det også fucker det ikke håret ditt, lol.

 

Men ja, jeg har som sagt kjent at det gjør litt vondt etterhvert, men med siberia så sitter jeg ikke med det hele dagen, bare når jeg spiller eller ser på noe med lyd etc, så det hjelper jo på, jeg måtte egentlig det.

Litt uvandt å ikke bruke så mye headsett som jeg gjorde før.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes du om komforten til Siberia?

hovedgrunnen til at jeg byttet er at jeg fikk vondt i ørene etter 20 min og den elendige miccen..

Megalodon kan jeg sitte med i mange timer uten problemer

 

Samme problem her. Bruker fortsatt Siberia, har ikke kommet meg noe lengre med å bestille nytt. Skal isåfall ha Corsair Vengeance 2000 hvis jeg skal ha nytt - ingen annen.

Lenke til kommentar

Samme problem her. Bruker fortsatt Siberia, har ikke kommet meg noe lengre med å bestille nytt. Skal isåfall ha Corsair Vengeance 2000 hvis jeg skal ha nytt - ingen annen.

Corsair Vengeance 2000 ser ut som et rått headset det.. :)

Jeg forelsket meg i Razer Megalodon etter å ha prøvd det hos en onkel :p

 

Yes! Får nytt headset av logitech Men det kommer ikke før om en uke...

Hvilket headset får du? G35?

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fuuuu....

 

Gikk glipp av hele forbanna konf-undervisningen.... Men helvete heller, jeg sov utrolig godt!

La meg nedpå i 3-tiden fordi jeg ventet på Defender for å bli ferdig. Men jaja, verdt det var det.

Uansett så kommer ikke den teite fotolæreren heller, hah. :p

Lenke til kommentar

G35 headsettet sitter ikke så godt på hodet som carcharias gjør, og jeg er luta lei ledningen. Carcharias er også favoritt headsettet mitt, angrer på at jeg ikke kjøpte et nytt da kontorstolen drepte det.

 

EDIT:

Også er G35 ganske stort og klumpete i forhold... Og jeg vil ikke ha USB headsett lenger

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...