Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Vil dere si at H100 Er et greit valg innen vannkjøling? For trenger en god kjøling som ikke hindrer meg for skikkelige rambrikker som tar plass :p

 

Har H100 selv og kan ikke klage. Lett å installere men kan krevende ekstra hånd. ;)

Er et kjempe greit valg innen vannkjøling men vil anbefale deg å gå for den nyeste utgaven, H100i.

Den har sj3f erfaring med. :)

 

 

Dustete gjort, synes jeg også. Hvis han er så heldig at han har forsikring på sykkelen, tror jeg det heldigvis dekkes av det.

 

Vi får håpe han har det, ellers blir det surt å bla opp for noen andres oppførsel. :nei2:

 

Litt varmt?

 

 

a6c49d0ab485dd253c0b.png

 

 

 

Er litt varm der ja men brukbar. Hva kjøler har du, Marius? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er vel ikke varmt det? :hm: Ca 70 grader med 4,7 GHz på 100% load vil jeg si er veldig bra!

Er på 1,32V. Får sikkert presset den ned om jeg gidder. Når jeg spiller så ligger varmeste kjerne på 55c etter 1t.
Lenke til kommentar

Noen her som har eller har hatt Steelseries Siberia V2 headset?

Når jeg hadde det så hadde jeg mye problemer med miccen.. den hadde mye støy og de jeg snakket med på skype etc. hørte seg selv... har 3 kompiser med samme headset og samma problem...

 

Jeg ga mitt til søstra mi når jeg fikk Razer Megalodon, men fikk det ganske fort tilbake pga hun fikk klager på at folk hørte seg selv og mye annet støy :p

 

Er det er kjent problem med det headsettet eller? :hmm:

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Ok, den som ikke kjøper dette er en jubelnub.

http://www.komplett....tm_campaign=rog

 

Hehe, da må man vel være kjapp, lager de ikke kun 1000 stk. av det da? Skulle gjerne kjøpt en slik om jeg var entusiast, men det må man vel være for å kjøpe en slik :p Den koster jo nesten like mye som PCen min tilsammen! Håper noen kan gi en test av denne en gang!

Forresten, blir ikke 2x7970 GPU, 7990?

Lenke til kommentar

Noen her som har eller har hatt Steelseries Siberia V2 headset?

Når jeg hadde det så hadde jeg mye problemer med miccen.. den hadde mye støy og de jeg snakket med på skype etc. hørte seg selv... har 3 kompiser med samme headset og samma problem...

Jeg ga mitt til søstra mi når jeg fikk Razer Megalodon, men fikk det ganske fort tilbake pga hun fikk klager på at folk hørte seg selv og mye annet støy :p

Er det er kjent problem med det headsettet eller? :hmm:

 

Sitter med ett Sibera V2 selv akkurat nå, ingen problemer med micen her, eneste er at det på en eller anna måte ikke spiller de laveste lydene i spill, som f.eks lave footsteps ett stykke unna, tror de enten har fokusert litt for mye på bass eller så må jeg prøve å stille inn lyden, hørte ting mye bedre i ett jalla voice communication headset til 150kr.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hehe, da må man vel være kjapp, lager de ikke kun 1000 stk. av det da? Skulle gjerne kjøpt en slik om jeg var entusiast, men det må man vel være for å kjøpe en slik :p Den koster jo nesten like mye som PCen min tilsammen! Håper noen kan gi en test av denne en gang!

Forresten, blir ikke 2x7970 GPU, 7990?

Powercolor er de eneste som har sluppet et 7990, men Ares II er et eget kort på en måte... Med to 7970 kjerner, så ja,er et 7990, bare at de ikke kaller Ares II for det

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Sitter med ett Sibera V2 selv akkurat nå, ingen problemer med micen her, eneste er at det på en eller anna måte ikke spiller de laveste lydene i spill, som f.eks lave footsteps ett stykke unna, tror de enten har fokusert litt for mye på bass eller så må jeg prøve å stille inn lyden, hørte ting mye bedre i ett jalla voice communication headset til 150kr.

 

Ja, samme her.. ble faktisk veldig overrasket over hvor mye bedre jeg hørte ting med Megalodon.. i noen tilfeller synes jeg bassen i Siberia er noe overdreven :p

Lenke til kommentar

Det eneste positive med Sibera V2 for min del er da mer bass, ja jeg liker bass, og at micen gjorde stemmen min klarere på teamspeak etc.

Selv om jeg liker bass, så foretrekker jeg heller å høre ting en bass sånn generelt, syns det er kult med bass å alt det der, men når jeg ikke kan høre folk før de står oppi ansiktet mitt da syns jeg ikke det er noe særlig lenger.

Men det er vanskelig å finne headset syns jeg, jeg driter ikke akkurat penger og det å drive å sende tilbake ti talls headset fordi de ikke innfrir er jo kjempe gøy, da blir man jo blakk på porto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...