Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt dårleg kontakt i kabelen til skjermen, slik at den ikkje fekk straum nok til skjermen, så vippa du sikkert litt på skjermen, og då fekk kabelen nok kontakt til å senda straum til skjermen, men ikkje før du slo den av og på att.

Anbefalar å skru av ramma rundt skjermen (kan hende den ikkje har skruer, og er berre til å vippa forsiktig av), så er det 4skruer bak for å skru laus skjermen frå bakpanelet. Når det er gjort, lirkar du kabelen forsiktig ut, og festar den godt att.

Men om du fortsatt har garanti, så vil dette mest sannsynleg føre til at du mistar garantien.

 

Tror ikke det kan være det. Rørte ikke skjermen, bortsett fra når jeg startet den. Slo på PCen denne gangen med null problemer.

 

 

Tullinger. Noen må lære dem oppførsel altså, synes synd på deg som må dekke disse utgiftene til nye dekk.

 

Dustete gjort, synes jeg også. Hvis han er så heldig at han har forsikring på sykkelen, tror jeg det heldigvis dekkes av det.

Lenke til kommentar

Vil dere si at H100 Er et greit valg innen vannkjøling? For trenger en god kjøling som ikke hindrer meg for skikkelige rambrikker som tar plass :p

 

Har H100i selv, den er helt fin egentlig. Hvis du har tenkt på klokking og det ikke haster med ny, finnes det sikkert bedre løsninger som Swiftecs (http://www.hardware.no/artikler/swiftech-gjor-vannkjolingen-enklere/116095), som jeg fikk veldig lyst på. Vet ikke om den er bedre (ser vertfall slik ut), men regner med det siden man kan koble i 2stk GPU også :p Den er sikkert mye stillere iallefall :p

Lenke til kommentar

Har H100i selv, den er helt fin egentlig. Hvis du har tenkt på klokking og det ikke haster med ny, finnes det sikkert bedre løsninger som Swiftecs (http://www.hardware....-enklere/116095), som jeg fikk veldig lyst på. Vet ikke om den er bedre (ser vertfall slik ut), men regner med det siden man kan koble i 2stk GPU også :p Den er sikkert mye stillere iallefall :p

 

Ser bra ut den :) Men så vil jeg jo da beholde garantien på skjermkortene som er grunnen til at jeg aldri vannavkjøler de :p

 

___

 

Da blir det å sende inn htc'en for andre gang -.- Fytte grisen å jeg gleder meg til å få SIII eller IV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...