Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Fikk nylig bekreftet at Acer overfører pengene mine tilbake for min laptop som døde. Supporten deres er helt forferdelig, blir ikke Acer igjen på meg i hvert fall.

Hva måtte du gjøre for å få pengene tilbake? 10 timers tlf samtale?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dritt. Må levere den inn, noe jeg nekter. Ringer igjen i morgen :hm:

 

Er nok sannsynligvis bare å levere den inn, du har jo egentlig ingen rett til å kreve ny PC, og det er siste utvei fra deres side.

 

Noe av det som irriterer meg mest med supporten deres er at de ikke har noen form for e-post. Man får ingen anledning til å hverken tenke over en sak eller noe når man står i telefon, er heller ikke alltid det passer å stå i køene deres å gjenta alt to ganger.

 

Grunnen til at jeg får pengene tilbake er at PC'en har vert inne 3 ganger pga varme (byttet "kjøleenhet" (?), vifte og prosessor) uten forskjell, så røyk harddisken. Dette skulle de fikse, og fikk bekreftet opphenting av PC igjen, men etter 1 måned var fortsatt ingenting skjedd. Purret på dem og sa at ting gikk alt for tregt, så kom de til slutt frem til at å gi tilbake pengene var det beste. Fikk bekreftet at de var i gang med krediteringen var igangsatt, og at pengene sannsynligvis skulle være på konto i løpet av forrige uke, noe de såklart ikke var.. Får bare vente å se..

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet da jeg startet PCen idag også, intet signal til skjermen først, så restartet jeg og da gikk alt som normalt. Noen som kan tenke seg hva problemet er?

Det er litt dårleg kontakt i kabelen til skjermen, slik at den ikkje fekk straum nok til skjermen, så vippa du sikkert litt på skjermen, og då fekk kabelen nok kontakt til å senda straum til skjermen, men ikkje før du slo den av og på att.

Anbefalar å skru av ramma rundt skjermen (kan hende den ikkje har skruer, og er berre til å vippa forsiktig av), så er det 4skruer bak for å skru laus skjermen frå bakpanelet. Når det er gjort, lirkar du kabelen forsiktig ut, og festar den godt att.

Men om du fortsatt har garanti, så vil dette mest sannsynleg føre til at du mistar garantien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag folkens.

 

At ikke folk kan la andres eiendeler stå i fred,skulle ta en sykletur men ser at noen har hatt det moro med å kutte opp dekkene på alle syklene i sykkelboden...får sette sykkelen på gangen heretter. :hrm:

 

Tullinger. Noen må lære dem oppførsel altså, synes synd på deg som må dekke disse utgiftene til nye dekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...