Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dyrt for meg nå, exe marklin ho versjonen av big boy så koster det nesten 8000.kr. Men marklin z i norge har ikke fått det inn, trur jeg da :)

 

Satan, HO er fortsatt så dyrt ja. Hadde håpet det hadde falt i pris egentlig... Hobbyen trenger et spark i rævva.

 

Hva har du egentlig av tog osv?

Lenke til kommentar

Satan, HO er fortsatt så dyrt ja. Hadde håpet det hadde falt i pris egentlig... Hobbyen trenger et spark i rævva.

 

Hva har du egentlig av tog osv?

Er bare det start settet og 1 Z avkoblingskinne og en 2 sånn box til el pensene, det har vert for dyrt i mange år og plassen er for liten til ho da.

så jeg valgte marklin, z anlegget kommer er ja og nei. For admunsen sa til meg og leke med skinne for bli kjent med skinne da, men skal spare veldig hard så jeg kan kjøpe nytt for marklin z utstyr er jo garanti på da

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Spør her jeg da noen her sikkert vet noe :) Var det ikke sånn at ITavisen skulle åpne forumet sitt igjen, mener og huske de hadde en artikkel for en stund tilbake hvor de søkte moderatorer til åpning av det nye forumet - Ble det aldri noe av eller jobber de fortsatt med saken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Trykk på min, får et lite utdrag fra rettsalen til Kim Dotcom.

 

 

 

 

Skal kontakte Acer om å få pengene tilbake for PC-en min. Den forrige var på verksted 3 ganger og så tok den selvmord da jeg tror skjermkortet grillet hovedkortet. Da fikk jeg en ny og mye bedre, men nå er tastaturet døende på den og den knirker som faen (tror jeg var ganske irriterende på forrige tentamen :p).

 

Noen som tror jeg klarer å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Trykk på min, får et lite utdrag fra rettsalen til Kim Dotcom.

 

 

 

 

Skal kontakte Acer om å få pengene tilbake for PC-en min. Den forrige var på verksted 3 ganger og så tok den selvmord da jeg tror skjermkortet grillet hovedkortet. Da fikk jeg en ny og mye bedre, men nå er tastaturet døende på den og den knirker som faen (tror jeg var ganske irriterende på forrige tentamen :p).

 

Noen som tror jeg klarer å få pengene tilbake?

 

Fikk nylig bekreftet at Acer overfører pengene mine tilbake for min laptop som døde. Supporten deres er helt forferdelig, blir ikke Acer igjen på meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...