Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Som jeg sa, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg kjøre som tulling. Argo, jeg ligger o fartsgrensen (ligger som regel 5-10km/t over). Hvorfor skal de da på død og liv, ligge rett oppi rumpa på meg? Det hender at jeg legger meg oppi hekken selv om noen kjører 10 km/t fortere enn grensa. Men da er det ikke for å presse noen opp i fart, men det for å komme lettere forbi. Jeg gjør meg klar til det er ledig liksom. Så det er jo ikke lenge jeg ligger i hekken.For det er jo mye farligere å kjøre forbi om man ligger langt bak, for da tar det mye lenger tid. Derfor..planlegger jeg å kjøre forbi legger jeg meg oppi hekken en liten stund...og svisj...jeg er forbi. Fort og greit. Men å ligge leeeenge oppi hekken, gjør jeg ikke. For det er skjær og rein idioti. Gjør noen det med meg, kliner jeg bremsen i bånn. Har hatt 2 stk som har kjørt imeg pga dette, og som pent måtte få forsikringa si til å betale for skadene min. Jeg fikk erstattet rustne deler. REglene sier jo at du skal holde avstand slik at du får stoppet. Endret 9. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ja jeg og ligger nær bilen jeg skal forbi, men ligger ikke såpass nær. At bilen føler at jeg presser han opp i fart. Det jeg snakker om, er når de ligger så nært. At det er underkant av 2meter mellom deg og han. Det da jeg blir skikkelog forbanna, og henter frem bestefar. Er ofte da jeg ser en usynlige katten og Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det jeg snakker om, er når de ligger så nært. At det er underkant av 2meter mellom deg og han. Åja...sånn ja. Ja, det er tull. Ja, de usynlige kattene er fine å ha de. Motparten kan jo ikke motbevise det heller. Han ene prøvde jo å få meg til å innrømme at jeg bremset med vilje uten grunn. Og ville ikke skrive under papirene. Ok, da ringer jeg snuten sa jeg. Gjør det, sa han. Purken kom....jeg forklarte at jeg bremset for et lite dyr. Og han andre sa det HAN mente var tilfelle. Men han fikk klar beskjed om at avstand skulle han uansett holde, og han måtte pent fylle ut og underskrive papirene i purkens nærvær. Gjett om han var sur da. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 God dag.Goddag, mister. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det jeg snakker om, er når de ligger så nært. At det er underkant av 2meter mellom deg og han. Åja...sånn ja. Ja, det er tull. Ja, de usynlige kattene er fine å ha de. Motparten kan jo ikke motbevise det heller. Han ene prøvde jo å få meg til å innrømme at jeg bremset med vilje uten grunn. Og ville ikke skrive under papirene. Ok, da ringer jeg snuten sa jeg. Gjør det, sa han. Purken kom....jeg forklarte at jeg bremset for et lite dyr. Og han andre sa det HAN mente var tilfelle. Men han fikk klar beskjed om at avstand skulle han uansett holde, og han måtte pent fylle ut og underskrive papirene i purkens nærvær. Gjett om han var sur da. Har ikke hatt noen som har kjrasjet i meg enda. Men har fått mange sure blikk og fingeren slengt etter meg, pga det usynlige dyret Folk må lære seg, å holde en fornuftig avstand. Ikke ligge såpass nrt, at det er ubehagelig for bilen som ligger forann deg. Hehe, ja kan tenke meg at han var sur da gjett Kanskje han lærte til neste gang. Har jo stor diesel bil, og de har ikke godt av å bli startet og stoppet unødvendig. Så hvis fruen skal rett inn på en butikk, så står jeg bare med bilen i gang. Og da har det hendt at folk har klaget, men da sier jeg bare: Vet hva, er helt enige med deg, men batteriene var gått tomme for strøm. SÅ har akkuratt fått start på bilen, så kan ikke stoppe den nå. ALLE menn skjønner den, og sier: Ja ikke stopp, da må du frem med startkabler igjen. 90% av damene, skjønner det ikke God dag. God morgen Mr Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 God dag. God dag ja mister Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Har ikke hatt noen som har kræsjet i meg enda.Kanskje det har noe med at jeg ikke bare bremser LITT, men at jeg virkelig kliner pedalen så langt ned som den går. Det gjør jo ikke MEG noe, får dekka skadene uansett jeg. ALLE menn skjønner den, og sier: Ja ikke stopp, da må du frem med startkabler igjen. 90% av damene, skjønner det ikke Det har litt med damers IQ å gjøre det vettu. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Har hatt noen kraftige bremsing, men ikke full stopp. Men de tar som regel hintet Hehe, det har kanskje det Var ei som stoppet med bilen, når den var i gang. Tok opp mobilen, og skulle ringe, så når det ikke gikk. Så kom hun for å kjefte. Da måtte jeg spørr, hvorfor hun MÅTTE, stå der og ringe. Og at hun kunne bare ha gått litt lenger vekk. Og når hun skulle til å kjefte, så kom mannen og skulle begynne å kjefte. Så sa jeg samme som jeg alltid sier. Nettopp fått start på bilen, med startkabler, da tok han kjerringen i armen og gikk. Skulle sett tryne hennes, når han kjeftet på henne Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Jepp,god dag misters Har ikke hatt noen som har kræsjet i meg enda.Kanskje det har noe med at jeg ikke bare bremser LITT, men at jeg virkelig kliner pedalen så langt ned som den går. Det gjør jo ikke MEG noe, får dekka skadene uansett jeg. ALLE menn skjønner den, og sier: Ja ikke stopp, da må du frem med startkabler igjen. 90% av damene, skjønner det ikke Det har litt med damers IQ å gjøre det vettu. Hmm..skjønner det ikke jeg heller Tar meg en tur på sykkelen..snakkes Endret 9. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Glemmer ikke da jeg lå på E18 mot kjellstad. Hadde en klovn som lå oppi ræva på bilen jeg kjørte og lå da i ganske høy fart. La bilen ned i gir og da bremser bilen litt uten at bremselys går på. Fy faen som han ble skremt og han bremsa så hardt at han stumpa sigaretten i rattet med kjeften. Fy faen som han klikka bak meg, men hadde han liggi med god avstand hadde det ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei, jeg er noe sent på banen med å ønske dere velkommen, men jeg ser dere allerede har møtt mange andre trivelige administratorer, moderatorer og forumveiledere. Jeg håper dere vil trives i tiden fremover også. Hvis dere har noe på hjertet av ting som kan endres vil jeg oppfordre dere til å ta turen innom kategorien for tilbakemeldinger til forumet, følg også gjerne med i nyheter om forumet. Noen deler av forumet er ikke like aktive som andre. Takk, det har jeg oppdaget. Viktig å ikke gi opp forsøkene på å skape aktivitet og gode diskusjoner. Det blir fort en ond sirkel når folk tenker "men der er det jo ikke aktivt". Abonner gjerne på kategorien, slik at du får et (øyeblikkelig, daglig, ukentlig) epostvarsel når nye tråder startes. Kanskje kan du være en av de som vekker til live en annen forumdel igjen? Men kanskje finnes det også bedre måter å strukturere deler av forumet på, slik at det kan bli mer aktivitet rundt et emne, da må dere gjerne sende inn tilbakemeldinger på det i tilbakemeldingskategorien nevnt over. Så vil jeg oppfordre alle til å fortsette med å utforske listen av kategorier og tråder. Slik kan dere finne nye steder dere vil bidra, diskutere eller bli kjent med nye mennesker. Velkommen skal dere være! 3 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Ble vekt av ei som skulle selge meg VG i dag tidlig. Åpna døra i halvsvime og sto bare og kikket dumt på henne når hun spurte om jeg ville kjøpe VG. Tok noen sekunder før jeg skjønte hva hun ville .. Er ikke så lett å tenke ordentlig når man våknet for fem sekunder sia.. heheh Takk for det, TSP. Tror de aller fleste trives godt her. Jeg gjør i hvert fall det Endret 9. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Jupp... bra forum og trivelige folk her. Takker for velkomsten TSP faen som nettet suger i dag. Får ikke spilt D3 med den dose lagg jeg får Endret 9. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Søndager er døllle! Hva, utenom gaming, kan man finne på da? XD Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 litt synd at mw2 er så dødt var egentlig er bra spill synes jeg, er bare det at det er mange dårlige spillere... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kan ikke de som lager pringles, få ut flere typer det potetgullet. Reklame det kan de Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Har ikke pringels sånn 100 smaker da? Muligens butikken du oftest handler i ikke tar inn så mange typer? Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 god dag hva skjer her da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå