Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

@Randeboy

 

Kontroller på Hitman var 10x bedre å lage walkthrough med! Tok seg litt tid før jeg lærte knappene og funksjonene. Utrolig dumt at man må holde inne knappen for å ta disguise, items osv... :hm:

 

Kan ikke vente med å få den oppgradering, gleder meg noe sinnsykt! :3

 

Japp, jeg veit. :)

 

Altså, bare så du er klar over det så kommer du ikke til å merke noen forskjell fra å gå fra en i5 760 til 3770K. Jeg gjorde det selv, og merket absolutt null forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Japp, jeg veit. :)

 

Altså, bare så du er klar over det så kommer du ikke til å merke noen forskjell fra å gå fra en i5 760 til 3770K. Jeg gjorde det selv, og merket absolutt null forskjell.

 

Hehe. :)

 

Har du i7 3770K? Jaja, er greit å ha en bra CPU til rendering og slikt. Går mye fortere hvis jeg skal redigere flere videoer på samme tid. :)

 

Hender fra tid til tid hvor jeg gjør det.

 

 

Betale 800kr mer bare for HT?

 

Synes det er verdt det.

 

 

Han skal jo begynne redigere ifølge ham selv :p

 

Lol. Redigere faktisk nå også om du ikke var klar over det.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hehe. :)

 

Har du i7 3770K? Jaja, er greit å ha en bra CPU til rendering og slikt. Går mye fortere hvis jeg skal redigere flere videoer på samme tid. :)

 

 

Til redigering er det noe å hente med 3770 i forhold til 3570 ja, men til alt annet, nei.

Jeg oppgraderte fra akkurat samme CPU som du har til 3770k ja. Bare det beste er bra nok, hehe. :)

 

Søk på madsranden så finner du nok meg der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Til redigering er det noe å hente med 3770 i forhold til 3570 ja, men til alt annet, nei.

Jeg oppgraderte fra akkurat samme CPU som du har til 3770k ja. Bare det beste er bra nok, hehe. :)

 

Søk på madsranden så finner du nok meg der.

 

Så du har erfaring med i5 760 også ja, kult. :)

Når man er på saken, er det beste man vil ha tak i, hehe. ;)

Jaja, vi får se, er ikke siste helgen i april helt enda gitt. :p

 

Legger deg til nå. :)

Lenke til kommentar

Grattis! :)

 

Takker.

 

Gratulerer. :)

 

Hva er dine foreløpige PC specs btw?

 

Takker, tja, 2500k, 8GB ram, (kunne sikkert kjøpt 16GB, men jeg er ingen poweruser som driver med heavy multitasking eller redigering etc), p8z68-v pro, en rimelig main stream maskin egentlig.

Tyngste jeg gjør er spill, så det holder en stund.

Neste kjøpet blir vel en SSD, men det er ikke det viktigste for meg idag så lenge jeg har en disk å ha OS og slikt på så funker det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...