Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Heheh, skulle gjerne prøvd, men tror nok det er best med tastatur og mus ;)

 

Ellers ja men failer alltids med mus og tastatur. Kontroller er litt lettere å beherske når man lager walkthroughs. :) + Det er ikke alltids man får tilbud om å bruke kontroller på et PC spill, må utnytte muligheten av og til. ;)

 

 

Prøv Hitman med Xbox-kontroller. Spillet er skapt for å brukes med det og det fungerer magisk bra. Alle symboler stemmer overens med fargene og knappene på kontrolleren.

 

 

 

 

Hvorfor skulle det være det? Hitman er ikke et skytespill.

 

Skal få bestilt med en Xbox 360 kontroller til PC som er Wireless hos Komplett snart. Tenker jeg vil få bruk for den når jeg skal gjøre walkthrough/playthrough av AC-serien på PC. :)

 

Hitman er som sagt ikke et skytespill med mindre om man gjør det om til et. Stealth og silence er utgangspunktet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ja det er anbefalt. Jeg brukte det til å gå igjennom alle AC-spillene og det fungerer veldig bra. Men husk du trenger en liten konfig-fil for å bruke den på AC2/Brotherhood. Si ifra så kan jeg sende deg.

Er ikke ferdig enda med AC3, såvidt begynt med det på Wii U. :)

 

Det skal jeg! :)

Er Wii U bra? Har begynt på nytt igjen på AC3 ettersom at jeg ble så forvirret når jeg kom til Sequence 6 og mistet sporet på hva jeg holdt på med. :p

 

 

Jo, man gjør vel det i de fleste spill :p

Skal bruke håndkontroll hvis GTA V kommer til PC ;)

 

Kjøp deg en Xbox 360 kontroller til PC. :)

Som sagt så er jo Xbox 360 kontrollere kjempe god å holde i, bra grip og alt. ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Det skal jeg! :)

Er Wii U bra? Har begynt på nytt igjen på AC3 ettersom at jeg ble så forvirret når jeg kom til Sequence 6 og mistet sporet på hva jeg holdt på med. :p

 

 

Tja, både bra og dårlig. Det jeg liker dårlig er at den har en blu-ray spiller uten å ha mulighet for å spille filmer, men bare lese spill.

Ting tar tid å laste i hovedmenyen, men det skal visst ble bedre.

 

Det som er rått med Wii U er faktisk nettleseren! Den er veldig "smooth" å bruke med touch-skjermen på kontrolleren. Er like smooth som på min S3. Bruker den veldig ofte når jeg bare skal sitte og surfe. Kan ha opp youtube på TV mens jeg fortsetter å surfe på kontrolleren.

 

AC3 på Wii U er litt tøft da man får opp kartet på kontrolleren i tillegg til noen snarveier som å tilkalle hest osv.

Når jeg f.eks skal på do en tur flytter jeg hele bildet til gamepaden og blir likt som å spille det på en PS3 f. eks. Blir ganske bra grafikk på en så liten skjerm. :)

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tja, både bra og dårlig. Det jeg liker dårlig er at den har en blu-ray spiller uten å ha mulighet for å spille filmer, men bare lese spill.

Ting tar tid å laste i hovedmenyen, men det skal visst ble bedre.

 

Det som er rått med Wii U er faktisk nettleseren! Den er veldig "smooth" å bruke med touch-skjermen på kontrolleren. Er like smooth som på min S3. Bruker den veldig ofte når jeg bare skal sitte og surfe. Kan ha opp youtube på TV mens jeg fortsetter å surfe på kontrolleren.

 

AC3 på Wii U er litt tøft da man får opp kartet på kontrolleren i tillegg til noen snarveier som å tilkalle hest osv.

Når jeg f.eks skal på do en tur flytter jeg hele bildet til gamepaden og blir likt som å spille det på en PS3 f. eks. Blir ganske bra grafikk på en så liten skjerm. :)

 

Hørtes veldig kult ut. :)

Kunne kanskje tenkt meg noe slikt men det blir en lang stund til. :p

Lenke til kommentar

Det skal jeg! :)

Kjøp deg en Xbox 360 kontroller til PC. :)

Som sagt så er jo Xbox 360 kontrollere kjempe god å holde i, bra grip og alt. ;)

 

Ja, men de er litt "knotete" og tunge hvis du skjønner hva jeg mener. Og da må jeg også kjøpe en helt ny kontroll.

 

 

Har du forresten sett at jeg har satt specsa mine på profilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, men de er litt "knotete" og tunge hvis du skjønner hva jeg mener. Og da må jeg også kjøpe en helt ny kontroll.

 

 

Har du forresten sett at jeg har satt specsa mine på profilen?

 

Jaja, du bestemmer selv.

 

Nei.

 

 

Altså, det var et spontankjøp. Jeg gikk en tur innpå Elkjøp Megastore tilfeldigvis etter jobb, og den fredagen var det release på Wii U ... Og der sto jeg i kassen med Wii U premium i hånden. :nei:

 

Hehe, jaja. :)

Er det noen forskjell på versjonene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...